Angyalkommandó

Az Angyalkommandó békés eszközökkel küzd, minden kisebbséget ért igazságtalanság, megalázó kirekesztés és a megfélemlítés bármilyen formája ellen. Az Angyalkommandó lelkiismeret, támasz és együttérzés, szolidáris megnyilvánulás MINDENHOL, ahol szükség van rá.. Az Angyalkommandó része az Összefogás az Erőszak Ellen mozgalomnak.

« Botrányos "vicclap"   Itt is mi jártunk »

08-08-09

Tiltakozás Szűcs Alfréd és a Móricka vicclap ellen

2008. aug. 9. 17:24, a bejegyzést angyalkommando írta | 106 komment

 

Az Angyalkommandó művészeti csoport, része az Összefogás Mozgalomnak az Erőszak Ellen. Az Angyalkommandó tiltakozik a Móricka vicclap gyűlöletkeltő, cigányellenes, rasszista, a harmincas évek legsötétebb korszakát idéző, sajtóetikailag tűrhetetlen képregénye és a főszerkesztő Szűcs Alfréd e tárgykörben tett nyilakozata ellen.
Az Angyalkommandó felháborítónak tartja Szűcs Alfréd csúsztatásait, aki a vele elhangzott interjúban (Kossuth: A Nap történetei 2008.08 08./ 20.30.) úgy nyilatkozik, hogy ha a cigányság önmagát véli felfedezni az ábrázolt képekben, arról nem a képregény tehet. A képregényben eközben félreismerhetetlen utalások történnek a cigányságra, a roma kultúrára, mikor a tücsök és a hangya mese átiratában a tücsköt fülbevalóval, harcsabajusszal, cigánykalapban ábrázolják.
Az Angyalkommandó szeretné felhívni mindenki figyelmét arra, milyen határválasztó különbség van a hagyományos pesti vicc (ahol a sokszínű pesti, zsidó, cigány, kínai, meleg, szláv vagy bármilyen kisebbség humoros különbözőségei jelennek meg) vagy egy uszító hangvételű, gyűlöletkeltő, a közbeszédet eltérítő, uralni akaró és romboló nyomtatott anyag között, legyen az írás vagy képregény.
Az Angyalkommandó tiltakozik az anyanyelv és a képnyelv ilyen lealacsonyítása ellen.
Az Angyalkommandó felszólítja a többi sajtóorgánumot, a médiát és a törvénykezést, hogy a MÚOSZ-hoz hasonlóan határolódjon el és szankcionálja a hasonló eseteket, s legfőképpen vessen véget a közbeszéd mérgezésének.
Az Angyalkommandó megismétli azt a folyamatosan hangoztatott véleményét, hogy gyűlöletkeltés az, amikor egy egész csoportot általánosító, lealacsonyító meghatározásokkal illetnek. A gyűlöletkeltő beszéd nem tartozhat a szólásszabadság kategóriájába.
Az Angyalkommandó üdvözli a MÚOSZ gyors és hatékony intézkedését, Szűcs Alfréd kizárását a Magyar Sajtó képviselőit tömörítő szervezet soraiból.

Eddig 106 komment érkezett ()

  • 7.  Nane
    2008. 08. 12. 18:09

    Hát akkor hadd válaszoljak már itt pár gondolatra, kedves "angyalkommandó", bár ezt a furcsa, ellentmondásokat tükröző névválasztást most nem is hoznám nagyon szóba (pedig erről is órákat lehetne beszélgetni... illetve e név kitalálójának más frusztrációiról is).

    "Tudjuk, hogy vannak bűnözők, így, előjelek nélkül"

    Azt is tudjuk mellesleg, hogy az úgynevezett "bűnüldöző szervek" hatékonyságuk elősegítése érdekében egyes jól meghatározható bűnözők/törvénysértések ellen külön egységeket hoznak létre. Ilyen például a "fiatalkori bűnözéssel", a "kábítószerrel összefüggő bűnözéssel", a "gazdasági bűnözéssel" foglalkozó "alosztályok". Érdekes módon különböző "megélhetési jogvédők" (így a "balliberális" kormányzás alkonyán) még nem emelték fel a szavukat ezek ellen (valószínűleg nem is fogják, mert ennek nincs "hisztéria", akarom mondani "hírértéke"). Nos, az is nyilvánvaló, hogy a cigányság körében is tapasztalhatóak olyan bűncselekmények, amelyeket javarészt, vagy talán teljes egészében a cigány társadalom "jeles tagjai" követnek el. Ezt nevezzük "cigánybűnözésnek" (persze csak olyan körökben, ahol nyitott szemmel járó, józanul gondolkodni képes polgárok tűnnek fel). Ahhoz, hogy hatékonyabban lehessen fellépni az uzsorások, csicskáztatók, színesfémgyűjtők, köztéri szobrok vandáljai, csoportokba verődve más veteményesét dézsmáló bűnözők ellen, jobb, ha az általam egyáltalán nem tisztelt "megélhetési érdekvédők" elfogadják ezt a szót, hogy "cigánybűnözés". Ez ugyanis az alapja annak, hogy a fentebb általam említett (és a sort hosszan lehetne még folytatni) speciális bűnesetek ellen hatékonyabban lehessen fellépni. Persze ha valakinek rendben van az, hogy egyes falvakban a magyarok lakta védtelen többség már ki sem meri tenni a lábát az utcára egyes garázda és agresszív cigány csoportok miatt, az azért ne nevezze már magát "érdekvédőnek", ugyanis erre van jobb szó: bűnpártolás.

    "Hanem az egyenlő esélyek biztosítása."

    Az "egyenlő esélyek biztosítása" remek szlogen, kétkezi munkára alkalmatlan úgynevezett "szociológusok" biztosan erről is szoktak álmodni ha kicsit sokat esznek lefekvés előtt. Viszont a gyakorlatban éppúgy kivitelezhetetlen (mint láthatjuk), mint az, hogy minden magyar állampolgárnak családi háza legyen. Ugye teljesen egyértelmű, hogy egy nógrádi kis faluban már nem lehet mondjuk a diákoknak ugyanazt az esélyt biztosítani, mint egyes budai kerületek nebulóinak. Ez egyszerűen tény, és nem pénzkérdés. Apropó: pénzkérdés. Jelenleg egy cigány önkormányzat biztosan feloszlott a napokban, egészen pontosan amiatt mert több százmilliós "büdzséjük" szőrén-szálán eltűnt, a T. "képviselők" pedig nem hogy eredményeket tudnának felmutatni, de még nagyobb a probléma a körzetükben, mint volt. Ez a hevesi cigány önkormányzat. A békési cigány önkormányzatra napokon belül ugyanez a sors vár, és még ki tudja, hány cigány önkormányzat fog "bedőlni" a következő hetekben?! Tehát az is nyilvánvaló, hogy folynak el a százmilliók, milliárdok a cigány önkormányzatokban évek óta, és még egy fránya budit sem tudnak építeni a borsodi cigánysoron.

    "semmi sem indokolja pl. a Móricka vicclapban megjelent rasszista képregény létjogosultságát."

    A Mórickának nem ez az első ironikus, gúnyos képregénye. Viccelődtek már ugyancsak cigányokon, zsidókon, és még magyarokon is. Számomra az az érthetetlen, hogy egy ilyen "angyalkommandó" pont akkor veszi ezt észre, amikor hogy is mondjam, a "balliberális" kormányzat szénája nem áll túl jól... Kérdezem én, az "angyalkommandó" hol volt amikor Galgagyörkről magyar családot kellett kimenekíteni? Hol "kommandóztak" ezek az "angyalok", amikor cigányok csoportosan támadnak fejszékkel, kardokkal boltosokra, nyugdíjasokra, rendőrökre?

    Folytathatnám még ezt, de megvárom a "reakciót". Azért azt hozzá kell tennem, hogy már-már szánalmas ez a "megélhetési érdekvédelem". Éppen egy szélsőséges, évszázadok óta a beilleszkedésre képtelen kisebbséget akartok ráerőltetni a többségi magyar társadalomra. Holott ez a kisebbség nem is nagyon akar "integrálódni", különben az elmúlt évtizedekben mutatták volna ennek jeleit...

  • 8.  ALdo
    2008. 08. 12. 18:57

    Angyalok!A palotapincsim orvul megtámadta a kis tacsimat!Rohadt rasszista,gyertek takarítani!És persze szervezzetek lécci egy antirasszista demonstrációt a házam elé!
    Jah,és galgagyörkön is lehetne takarítani,ahol romák lincseltek magyarokat,akiknek a házukat is el kellett hagyni!
    A képregényhez!Olaszliszkán az aszfaltról fel kellene takarítani a tanár úr vérét,vállaljátok,angyalok?

  • 9.  Dolcetti
    2008. 08. 12. 19:03

    Angyalok! ha már ilyen bátrak avgytok akkor menjetek már el Pozsonyba és Prágába a parlament elé takaritani, hisen ott még midnig érvényben van a benesi dekrétum néven elhiresült Magyarokat és németeket hátrányosan megkülömböztető FASISZTA törvény! Amit ráadásul pozsonyban nem egészen egy éve meg erősitettek! Meg akkor menjetek már el belgrádba és bukarestbe is, takaritani hisz ott minden naposak a Magyar verések!

  • 10.  angyalkommando
    2008. 08. 12. 19:05

    Valahogy meg kell szakítani ezt a rossz kört, erről próbáljuk meggyőzni az embereket. Ha megoldást akarunk, akkor nem lehet acsarkodni egymásra, mert az nem vezet ki ebből az útvesztőből. Valahogy pacifikálni kell a "feleket", mert csak akkor kezdődhet el a párbeszéd. Nem védi senki a bűnözőket semmelyik oldalon, de nem lehet egy kalap alá venni minden nekünk nem tetsző népcsoportot, egyének vannak különböző problémákkal, hibákkal és erényekkel.
    Ausztriai üzletekben ki van írva: "magyar ne lopj!" És fel vagyunk háborodva, jogosan, hogy a magyarokat, így együtt tolvajoknak tartják. A példa nem tökéletes, de talán rávilágít arra, amit gondolok.

  • 11.  Dolcetti
    2008. 08. 12. 19:22

    ez nem válasz a benneteket ért kritikákra, a cigányság több mint 500 éve van jelen Magyarországon, ezalatt számtalan kisérlet történt az integrálásukra,mégis megint itt tartunk, ennek egyetlen oka van:
    A cigányság nagyobb része nemhogy nem képes, nemis akar beilleszkedni a többségi társadalomba, és ez már tényleg nem a mi hibánk!
    És ez nem Magyar jelenség, mert ehhez hasonlókat a világ bármelyik részén lehet tapasztalni!
    pl: Kanada,svédország,OLASZORSZÁG,csehország, finnország, NÉMETORSZÁG ,AUSZTRIA stb...

  • 12.  Dolcetti
    2008. 08. 12. 19:25

    és a benesre és a Magyar verésekre is fogsz válaszolni?

  • 13.  Nane
    2008. 08. 12. 19:36

    "Ha megoldást akarunk, akkor nem lehet acsarkodni egymásra"

    Lehet, hogy a "balliberális megélhetési érdekvédők" egy tőlem távoli párhuzamos dimenzióban élnek, de az én dimenziómban az "acsarkodás" tulajdonképpen csak a cigányság "felkent" potentátjaira illik: Mohácsi Viktória, Kolompár Orbán, Száva Vince, Kállai Ernő, Horváth Aladár... és sokan mások. Ők azok, akik különösebb médiavisszhang nélkül "lefasisztáznak", néha "lenáciznak" (sokszor mindkettőt egyszerre - ékesen bizonyítva történelmi tanulmányaik hiányát) sok millió magyar állampolgárt. Mert azok felemelik szavukat az őket, bizonyíthatóan cigányok egy jól beazonosítható csoportja (a "megbélyegzések" elkerülése végett) által ért sérelmek miatt.

    "mert csak akkor kezdődhet el a párbeszéd"

    Bocsánat, miről is kellene tulajdonképpen egyeztetni? Hogy a bűncselekmény az büntetendő? Vagy ha a rendőrségünk nem képes kezelni az "eszkalálódó" problémákat a falvakban, akkor bizony az ott élő védtelen magyar többség "egyéb" eszközökhöz fog nyúlni (például megbízzák a polgárőröket, hogy "tanítsák móresre" az agresszorokat)?

    Párbeszéd itt akkor fog elkezdődni, ha különböző "politikai érdekek" nélkül végre kimondják vezetőink: igen, a cigánybűnözés létezik, mint a fiatalkorú bűnözés is létezik, és ezt csak úgy lehet kezelni, ha elkülönítjük a többi problémától. Illetve akkor látszik majd az, hogy minden fél a megoldás felé törekszik, amikor ugyancsak minden vezetőnk elismeri hogy a "szegregáció" amúgy nem ördögtől való, és talán jobban járnának a hátrányos helyzetű cigánygyerekek, ha olyan osztályba járhatnának tanulni, ahol specialisták tudnak velük foglalkozni egész délelőtt, amíg a tanítási idő tart.

    Különben nincs miről beszélni.

  • 14.  lucifer
    2008. 08. 12. 19:42

    Az isten szerelmére a "magyar", mint jelző kisbetűvel írandó, csak a "Magyarország"-ot írjuk naggyal, harmadik általánosban tanítják, aki akkora hazafi, hogy nem tanulta meg ennyi idő alatt normálisan leírni annak a nemzetnek a nevét, ami védeni akar!

  • 15.  Aldo
    2008. 08. 12. 20:04

    Lucifer!Azért örömmel tölt el,hogy az összes kommentből,melyben igen jó érvek hangzottak el,mindössze ez ragadt meg benned!
    Az mondjuk eszedbe jutott,hogy azért írta így,mert nem szeretné leírni kisbetűvel azt,hogy Magyar?Ez téged mi a lófaszért zavar?

  • 16.  lucifer
    2008. 08. 12. 20:08

    Azért, amiért nálad a "lófasz" is. Én ilyennel, mint te, nem szoktam szóba állni, mert a te fajtád (a "lófaszozók") csak ütnek, ha vita van.

  • 17.  angyalkommando
    2008. 08. 12. 20:39

    Kedves Nane!
    Elbeszélünk egymás mellett. Te ragaszkodsz ahhoz, hogy minden cigány bűnöző, ezért nem is kell párbeszéd. Én pedig azt mondom, hogy köztük is, mint köztünk is, vannak rendes emberek és nem rendes emberek. Én pedig azt mondom, hogy a kérdés sokkal összetettebb és erőszakkal, kirekesztéssel nem lehet megoldani. És az érintett emberek feje fölött, nélkülük nem lehet megoldani. Emiatt vagy te rasszista és soviniszta, én pedig liberális.
    Azt gondolom, hogy ugyanazt mellőzhetjük százszor leírni, olvass visszafelé a hozzászólásokban és mazsolázz!

  • 18.  angyalkommando
    2008. 08. 12. 20:42

    Kedves Dolcetti!
    A Benes-dekrétum egy sajnálatos eset, ami visszafordíthatatlan. Bármennyire is azt gondoljátok, hogy majd szuverén államoktól egyszerűen visszakaphatóak az elcsatolt területek. Erre is és a magyar-verésekre is azt mondom, hogy egyik disznóság nem menti fel a másik disznóságot. Ne gondold, hogy te más vagy, mint a magyar-verő legény, csak te cigányokat vernél. Nincs különbség.

  • 19.  Livingstone
    2008. 08. 12. 21:06

    "köztük is, mint köztünk is, vannak rendes emberek és nem rendes emberek"

    Ez így van. Kár, hogy arányait tekintve köztük a "nem rendes emberek" picirit többen vannak.

    "az érintett emberek feje fölött, nélkülük nem lehet megoldani"

    Kik az "érintett emberek"? A pirézek? Vagy beleveszed a pirézek által terrorizált, vagy csak éppen meglopott magyarokat (bocsánat, nempirézeket) is ebbe a körbe?

    "erőszakkal, kirekesztéssel nem lehet megoldani"

    Ezt mondd légszíves a késelő, lincselő pirézbandáknak. A bűnözőket amúgy igenis ki kell rekeszteni. (megj.: hangsúlyozottan a BŰNÖZŐKET. Nem azt mondtam hogy a pirézeket, mielőtt még megpróbálnád a számba adni, echte "liberális" módra.)

    "Emiatt vagy te rasszista és soviniszta, én pedig liberális."

    Hát ja. Ez tipikusan a "ha nem állsz mellém, ellenem vagy" komcsi dumára hajaz. Hát tudod, ha választanom kellene, az eddigiek alapján inkább lennék "rasszista és soviniszta" mint "liberális". Ha szeretném hogy tegyenek már végre valamit a naplopó, tolvaj, terrorizáló pirézek ellen (FYI, ebbe a felsorolásba NEM tartoznak bele a becsületesen élő pirézek!!!), akkor rasszista vagyok. Ha szeretném kihangsúlyozni hogy magyar vagyok, akkor a "liberálisok" szerint soviniszta vagyok. Hát bazmeg, akkor rasszista és soviniszta vagyok, de ilyen "liberális" soha nem leszek. Liberális, persze. Tiszteljük a másságot, mi? Mi lenne, ha a kedves pirézek a másság mellett tisztelnék esetleg a MÁS TULAJDONÁT?!? És ezt a "tiszteletüket" nem úgy juttatnák kifejezésre hogy ellopják?!?

  • 20.  Aldo
    2008. 08. 12. 21:06

    Az angyalkommando ezeket védi:
    hunhir.hu/hir_kepek/ciganybunozes.jpg

  • 21.  Aldo
    2008. 08. 12. 21:09

    Kedves Lucifer!

    A helyzet az,hogy ebben a vitában én nem ütöttem.Viszont írtam/írtunk olyan tényeket,érveket,amivel láthatóan nem tudtok mit kezdeni.Így jön a szokásos fogodzó,beleköttök az első helyesírási hibába.Ennyit rólatok,meg az angyalokról.Bár lucifer nem éppen angyal,,bár valamikor az volt:)

  • 22.  Nane
    2008. 08. 12. 21:14

    "Te ragaszkodsz ahhoz, hogy minden cigány bűnöző, ezért nem is kell párbeszéd"

    Nem igaz, külön ki is emeltem fentebb, hogy a "cigányok egy jól beazonosítható csoportját" említettem. Mint ahogy nem minden fiatalkorú bűnöző is egyben, bár van ilyen kategória a bűnüldöző szervek évkönyveiben (nézz utána). Mert ahhoz, hogy a problémát kezelni tudják, meg kell nevezniük valahogyan, és eltérően kell kezelniük a többi törvénysértéstől, ha eredményeket is szeretnének elérni.

    "ezért nem is kell párbeszéd"

    Nem, én a "párbeszédet", mint olyat kérdőjeleztem meg, pontosan a "cigánybűnözéssel" kapcsolatban. :) Az "axiómákról" nem szoktak "párbeszédet" folytatni, elfogadják tényként, és jó pár beszédet spórolnak ezzel, rá lehet térni ehelyett a probléma megoldására, a lényegre.

    "köztük is, mint köztünk is, vannak rendes emberek és nem rendes emberek"

    Lásd fentebb, a fiatalkorú bűnözésről írtakat. Természetesen nem minden fiatalkorú bűnöző, még akkor sem, ha létezik ez a "skatulya".

    "a kérdés sokkal összetettebb és erőszakkal, kirekesztéssel nem lehet megoldani"

    Tény. Csakhogy jelenleg az egyik fél egyfolytában erőszakkal fenyeget. Lásd Kolompár Orbán nyilatkozatait: "nem tudom visszafogni a cigányokat". Miért, például Olaszliszkán vissza tudta őket?

    "az érintett emberek feje fölött, nélkülük nem lehet megoldani"

    Az "érintett embereknek" nincsenek különb problémáik bármelyik más magyar állampolgárénál. Ugyanúgy vannak szegények, hátrányos helyzetűek, nagycsaládosok, szakképzetlenek, elhelyezkedni képtelenek a magyar lakosságban is, mint a cigány kisebbség köreiben. Ez a része a dolognak pedig NEM CIGÁNYKÉRDÉS! Az, hogy a hazai büntetés végrehajtási intézetek, és kóterek tele vannak cigányokkal, na az már CIGÁNYKÉRDÉS. De ez megoldásra vár, nem pedig "megélhetési érdekvédők" "pozícióvadász" akcióira, vagy különböző figyelemelterelő "kommandókra".

    "Emiatt vagy te rasszista és soviniszta, én pedig liberális. "

    Hát köszönöm szépen a "megbélyegzést", hogy te ezt bírtad csak kikövetkeztetni három hozzászólásomból. Ezzel csupán magadról állítasz ki negatív bizonyítványt, és ezen megjegyzésed tükrözi azt is, hogy ha rajtatok múlna a "cigánybűnözés" kérdése (meg amúgy bármi ebben az országban), akkor ez a közeljövőben bizonyára megoldatlan probléma maradna, mert nagyjából a fáról sem látod az erdőt. Ezért áll bukásra hazánkban az a ferde ideológia, amit visszhangoztok évek óta. Ezzel csak azt éritek el, hogy a politikai irányító szerepből fogtok kikerülni a következő öt évtizedre, legalább.

    Amúgy kicsit tévedésben vagy: a "liberalizmus" nem azt jelenti, amit te csinálsz. :) Én még nem láttam "liberálist", aki a nyilvánvaló törvénysértések MELLETT emelte volna fel a szavát... csak Magyarországon. :)

  • 23.  Aldo
    2008. 08. 12. 21:15

    Angyalkommando!

    Két rasszistázás között tanulj történelmet!A Benes dekrétum ugyanis nem területekről szól...
    Hanem arról,hogy nemzetiségi(faji)alapon megkülönböztették a magyarokat/németeket a szlávoktól(csehektől,szlovákoktól)!
    Ez annyit jelent (ugyanis a mai napig érvényes a dekrétum) hogy a magyarok és a németek eszerint kollektive bűnösek a másosik vh-ért(vagyis te is!),és emiatt megfoszthatóak pl a magántulajdonuktól,hátrány éri őket az oktatásban,hivatalokban stb!A Benes dekrétum az pl a magyar gárdával ellentétben tényleg rasszista!És hogy adatot is írjak,több mint 800 ezer magyart érintett,ami több,mint ahány embert innen deportáltak a II.vh alatt magyar területekről!
    A benes dekrétumokat nemrég erősítette meg a cseh és a szlovák parlament!
    EZ ELLEN MIÉRT NEM TILTAKOZTOK?
    Most volt az erdélyi falusombolások 20.évfordulója.HOL VOLTATOK?

  • 24.  Aldo
    2008. 08. 12. 21:26

    A vajdasági és erdélyi magyar veréseknél miért nem tisztogattatok,angyalok?

  • 25.  Nane
    2008. 08. 12. 21:35

    "A vajdasági és erdélyi magyar veréseknél miért nem tisztogattatok,angyalok?"

    Talán mert az nem passzol az MSZP-SZDSZ "nemzetpusztító" politikájába? :) Bezzeg a cigányokat lefizetni választások alkalmával (szigorúan közpénzből), az úgy tűnik bevett szokás náluk...

    Gyanús nekem ez az "angyalkommandó", főleg az ezen a néven válaszolgató egyén. Fogadásom lenne rá, hogy ez egy újabb "balliberális" hecckampány a jóérzésű magyar állampolgárok provokálása céljából...

  • 26.  Gobbi Hilda angyal
    2008. 08. 12. 21:42

    Kedves Aldo!

    Olyan ez, mint a farkas és a gida esete a folyónál.....
    Mi még akkor nem voltunk.
    Másrészt van itthon is épp elég gond, baj és ez az itthon pillanatnyilag a fővárost jelenti.
    Néhány hetesek vagyunk. Elnézést, még nem oldottuk meg a világbékét....

  • 27.  lucifer
    2008. 08. 12. 21:47

    Ez a hsz. először egy másik helyre ment, rossz helyre, Akkor most emide is:

    Na jó, akkor mindenki kezdje el törni a fejét, mit lehetne csinálni cigány-ügyben. De ne a koncentrációs tábor típusú ötleteket dobjátok fel, se a kiirtósosat, mert akkor ránk jönne a NATO, meg az ENSZ, meg Gábriel arkangyal a lángpallossal, a kitelepítéses se jön be, mert sehol se fogadják be őket: szóval kinek van ötlete, hogy lehetne reálisan olyanná változtatnia a hazai romákat, hogy ti is el tudjátok fogadni őket, mert itt vannak, sokan vannak, és nem fognak elmenni innen?

    (Neeem, nemgyilkolunk... csúnya kisfiú.. kezére üt... lásd a második mondatomat!)

  • 28.  Anticommy
    2008. 08. 12. 21:48

    (egyáltalán nem) T. Angyalkommandó...
    Kezdjük azzal, hogy hihetetlen szánalmas volt ez az akció. Ez a falmosás, söprögetés maximum röhejt kelt, egyebet nem. (Pszichopatákban önfeledt őrjöngést, takonygerincű politikusokban boldog röfögést). Óvódás szint, kiscsoport, abból is a degeneráltaké... már bocs.
    Folytassuk azzal, hogy a kettős mérce látom nálatok is klasszul működik.
    Kérdéseim.
    1) Kimentetek-e Draskovics elvtárshoz tiltakozni, amiért a védelmébe vette a nacikhaza/nacivadasz c. honlapokat? (Azok Bayer Zsolt/Polgár Tamás összeverésére, illetve a magyarok 70-80%-nak kiirtására szólít fel... egy az egyben, semmi mellébeszélés!!! Vagy ez szerintetek belefér a vélemény nyilvánításba? Esetleg: ez vicces?)
    2) Mentetek-e óbégatni a rendőrség elé, mely szerint ma Magyarországon nem bűncselekmény, nem számít uszításnak a magyarok kiirtására vonatkozó írás?
    3) Mostatok-e padlót, kimostátok-e Kolompár Orbán bábujának száját, amiért folyamatosan rasszistázik és habzó szájjal őrjöng, valahányszor cigányt ér sérelem (és többnyire kiderül: a cigány eleni sérelmet cigány követte el...)
    4) Megkeresitek-e a liberalizmus.hu nevű oldal szerkesztőit, amely folyamatosan provokálja a nemzeti érzelmű polgártársainkat (korona=micisapka)?
    5) Kiálltok-e a hazudozás és a ferdítés ellen (hírszerző, index, stb?)
    6) Óbégattatok-e Szögi tanár úr, Pénzes Henrietta és még egy csomó ártatlan ember iszonyúan brutális - esetenként egyértelműen etnikai okok miatti (dögöljön meg á mádzsár!!!)- meggyilkolása ürügyén?
    7) Vinnyogtatok-e Horváth Áládárnál, amiért drágalátos elvbarátai csak "mocskos parasztoknak" és "gádzsóknak" hívják a magyarokat? Hőbörögtetek, amikor a cigányok egyes képviselői szerint "azír' kevís a segílyke, mer' á mádzsár párászt kevest dógozik?"
    8) Mentetek-e hisztériázni a hírszerző nevű portálhoz, hogy azért a Magyarország csőcseléke/mélymagyarja szavazás enyhén szólva tahóság?
    9) Szóltatok-e Tóth/Veres/Helmeczy elvtársaknak, hogy ejnye de csúnya dolgot művelnek maffiamódszerekkel, ezt nem kéne ám?
    10) Mondjátok, angyalkáim, aztán mekkora volt az összeg, amit ezért a szánalmas "akcióért" kaptatok (mszp, szdsz, mdf, ocö, ki tudja melyik magyargyűlölő, nemzetáruló és bűnözőpárti bandától?)

    Egyelőre csak 10 kérdés. Kíváncsi vagyok, hány kérdésre válaszoltok igennel, illetve hányat tudtok bizonyítani. Ha egyet sem - ti sem vagytok különbek, csak élősködő, parazita alakok, akik a munkát hírből sem ismerik, ám a szüleiket agyonrugdalnák, hogy részt vehessenek az árvák vacsoráján... A többi minősítést nem mondanám, mert úriember vagyok, ti meg nem értek meg egy böfögést sem. Kártékonyak vagytok, ostobák és korlátoltak, meglátásom szerint. Talán ott a tojáshéj a seggeteken; őszintén kívánok nektek egy szerencsésen végződő Olaszliszkát, Galgagyörköt, Pásztót, stb. Csak a tanulás végett, ami NAGYON rátok fér.

  • 29.  Gobbi Hilda angyal
    2008. 08. 12. 21:49

    Kedves nane!

    A NaNe azért egy elég rendes, bántalmazás elleni szervezet, különös a névválasztásod, kérlek nézz utána.
    Az Angyalkommandó bármelyik politikai párttól független, úgy ahogy a lelkiismeret sem párt erővonalak mentén működik. Vagy ez nálad másképp van? Mi az, hogy jóérzésű magyar állampolgár? Tudnád definiálni?

  • 30.  Gobbi Hilda angyal
    2008. 08. 12. 21:56

    Anticommy!

    Az Angyalkommandó tiszta, mint a hó - ha nem hiszed járjál utána.

  • 31.  Aldo
    2008. 08. 12. 22:02

    Gobbi Hilda,érdekes,mégsem tesztek ezekellen semmit!Miért nem?Ez nincs időhöz kötve...!

  • 32.  anticommy
    2008. 08. 12. 22:03

    Gobbi Hilda angyal!
    A Tücsök és a hangya meg egy mese - semmi több - ha nem hiszed járjál utána.:)))
    A többire meg választ várok.

  • 33.  lucifer
    2008. 08. 12. 22:04

    Gobbi Hilda, egy paranoiással vitatkozol.

  • 34.  Aldo
    2008. 08. 12. 22:05

    Lehet,hogy pártoktól függetlenek vagytok,ugyanakkor az elveitek és a módszereitek az 50-es évek borszorkány(fasiszta) üldözéseit idézik,jól láthatóan egy bizonyos csoport ellen léptek fel csak.

  • 35.  lucifer
    2008. 08. 12. 22:14

    Hát igen, a leendő Dunába lövöldözők ellen szeretnénk valóban fellépni. Igaz. Csúnya boszorkányüldöző az, aki nem enged békésen gyűlölködni, meg verni, azután - nem sok idő múlva - majd ölni, igaz?

  • 36.  Nane
    2008. 08. 12. 22:14

    "Olyan ez, mint a farkas és a gida esete a folyónál"

    Inkább olyan ez, mint a többi hasonló mihaszna "megélhetési kisebbségi érdekvédő" ténykedése ebben az országban.

    Lassan meg kellene érteniük a "liberálisainknak", hogy 68 elmúlt, jól kidrogozták magukat, a létező összes nemi betegséget összeszedték fiatalabb korukban, gyarapították a "bölcsészeink", a "szociológusaink", és a többi "büfészakos" egyetemistánk népes táborát, de manapság már nincs különösebb dolguk. Legalábbis amit Magyarországon művelnek a magukat "liberálisnak" beállító, ámde ezzel szemben az egykori kommunista állampárt jogutódját teljes mellszélességgel kiszolgáló "funkcionáriusok", az már súlyos károkozás a következő nemzedékekre nézve.

    Nálunk felengedik a buszokra a cigányokat elől is, az egyetemekre is jelentkezhetnek cigányok, a közhivatalokba is felveszik őket. Más kérdés, hogy a munkaadók egy része nem szívesen foglalkoztat cigányokat, de ez sem "rasszizmus", hanem tapasztalatokon alapuló előítélet többnyire. Gondolom minden normális ember csak egyszer fogja meg a gőzölgő edény fülét, miután megégette az ujját vele, legközelebb óvatosabban fog hozzányúlni... ez csak a "liberálisainknak" nem természetes.

    Viszont meg kellene érteni, hogy a "cigánybűnözés" elkenése, lehazudása, az már nem az "esélyegyenlőség" védelme, hanem nemzetstratégiailag, országimázs szempontjából igen káros!

    Tehát hagyjuk a lózungokat. Ha az "angyalkommandó" feltűnik majd az alkalmazottjaikat vegzáló multinacionális vállalatok, a lopott színesfémet átvevő kereskedők boltjai, a magyar többséget terrorizáló cigány bűnözőket védő Kolompár hivatala előtt, akkor meg fogom változtatni erről a "kompániáról" a véleményemet.

    Addig nagyon vigyázzatok arra, hogy mit tesztek, ugyanis a jelenleg hatalmon lévőknek sikerül pattanásig feszíteniük a húrt. Ha elkezdődik a pofozkodás, az "angyalkommandónak" nevezett "szervezeteknek" is "köszönhetően", akkor biztosak lehettek benne, hogy az első pofont nem ti kapjátok. A másodikat sem. Arra viszont ne egyetek mérget, hogy a harmadikat, negyediket elkerülitek...

  • 37.  Nane
    2008. 08. 12. 22:17

    "Mi az, hogy jóérzésű magyar állampolgár?"

    Ezt tényleg definiálnom kellene? :) Frusztrál téged ez a szóösszetétel? Akkor a hiba a te készülékedben van...

  • 38.  lucifer
    2008. 08. 12. 22:20

    "Ha elkezdődik a pofozkodás..."

    Helyben vagyunk. Erőszakosak vagytok. Ütni fogtok. Tudjuk. Nem akarjuk.

  • 39.  Nane
    2008. 08. 12. 22:20

    "a leendő Dunába lövöldözők ellen szeretnénk valóban fellépni"

    Ha megállás nélkül folytatódik az a nemzetpusztítás, és megosztás, amit az MSZP-SZDSZ és "társszervezeteik" művelnek ebben az országban évek óta, akkor lehet, hogy titeket meglepetésként fog érni, de valószínűsíthető, hogy a lakosság hangos ovációja mellett fognak egyeseket nem a Dunapartra de egészen máshová elvezetni... csakhogy akkor már nem ti irányítjátok majd az eseményeket, de mindenképpen ti lesztek megtéve bűnbaknak, amiért hosszú éveken keresztül csak "provokáltatok".

    Légyszíves válaszoljatok a fenti tíz kérdésre, nem nehéz...

  • 40.  Nane
    2008. 08. 12. 22:21

    "Erőszakosak vagytok. Ütni fogtok."

    Ha itt a magyarok részéről elcsattan majd pár pofon, az csupán "válasz" lesz.

  • 41.  lucifer
    2008. 08. 12. 22:28

    Mit tennél a romákkal? Megoldásjavalatot kértem, de senki se akar, úgy látszik, tényleg gondolkozni ezen, könyebb megoldás az ütés, a pofozás, az elvezetés "valahová". Annyi a nyomorban élő, problémás roma, annyit nem tudsz se megütni, se elvezetni, mégis, mi legyen?

  • 42.  Aldo
    2008. 08. 12. 22:35

    lucifer,a tények megint nem téged igazolnak.Gyűlöletkeltő és uszító beszédeket egyenlőre csak a Gárda illetve a Jobbik és követői ELLEN lehetett hallani többek között a Ti szátokból.
    Igen,Gárda rendezvényen történt már erőszakos cselekedet,nem is tagadta senki.Biztos emlékszel rá te is!Az első vataásnáél egy békés antifasiszta verte szét Tomcat bicaját.Egyéb eseményt Te sem tudsz leírni!
    Az ellenetek illetve az akcióitok ellen felhozott érvekkel továbbra sem tudtok mit kezdeni,te legfőképpen nem.Ennyi:)

  • 43.  anticommy
    2008. 08. 12. 22:37

    Nane: maximális egyetértés. És kösz.
    Lucifer: Az ún. liberalizmustól te és barátaid oly messze vagytok mint Makó Jeruzsálemtől... Közötök nincs hozzá. Amit ma lib.-nak hívnak MO-n, az egy megalapozatlan, hamis ideológián áterőltetett, eleve bebukott, párszáz hiszterizált emberke agyszüleménye... pontosabban pár zsírgazdagé, amit párszáz hisztérizált, beetetett emberke fröcsögve szajkóz... és halovány lepkef*ngja sincs, mi a fityfene is az a liberalizmus...
    Nem, kiscsikó, mi magunktól nem ütünk, beszélhtek a magam nevében, én max önvédelemből ütök (erre se nagyon volt példa) - bár bevallom, viszket a tenyerem, és pár atyai nyaklevest szívesen kiosztanék (nesze, rasszistázz, marharépa), valóban max. válaszként. De a védenceitek (akikkel NEM találkoztatok, akik mellett ti NEM éltek, akik NEM lopnak tőletek mert messze laktok onnan, stb) már elkezdték... és fenyegetőznek.
    Nem emlékszem, bárhogy is erőltetem az agyam, pedig nem vagyok épp tájékozatlan a hírekben, de bizony nem nagyon emlékszem az elmúlt időkben etnikai támadásokra... mmint magyarok cigányok ellen. Igen kevés volt (s vitatható). Fordítva akadt pár. DE!!! Ne is legyen etnikai. Hány magyar rabolt ki/ölt/erőszakolt/lopott meg/, stb. cigányt??? És fordítva?

    "leendő Dunába lövöldözők ellen szeretnénk valóban fellépni." - Jajjajajj, aludd ki magad, könyörgöm!!! Nagyon nagy gyökérséget mondasz! Vagy nagyon buta vagy (ez SOHA nem fog bekövetkezni, ne műhisztikézz, ez a radikális jobboldalt is undorral és borzalommal tölti el), vagy fújod a bemagoltatott leckét... ez esetben az ügy sokkal szomorúbb. Mert tudod, hogy hazudsz.

  • 44.  anticommy
    2008. 08. 12. 22:57

    "Mit tennél a romákkal? Megoldásjavalatot kértem, de senki se akar, úgy látszik, tényleg gondolkozni ezen, könyebb megoldás az ütés, a pofozás, az elvezetés "valahová". Annyi a nyomorban élő, problémás roma, annyit nem tudsz se megütni, se elvezetni, mégis, mi legyen?"

    Tessék. De ezt már sokan mondták, talán más szavakkal, csak épp mindig lesöpörték, hogy "ráááássszzziiisstááá!!!"

    Munkára nevelés. Ez az első.
    Az itt regnáló kormányok hozzászoktattak egy egész (Sőt!!! Több!!!) nemzedéket, hogy itt nem kell dolgozni, mert jön a segílyke, és lesz píz... óriási hiba volt. Óriási. A cigánynak nem halat kell adni, hanem hálót, hogy halat fogjon. (by Moldova, asszem). Vannak közmunkák, emberek, rengeteg meló van. Lehet, hogy nem vezérigazgatói, de a MUNKÁT kell támogatni, nem a tespedést.... Gátak a Tisza, Hernád, Zagyva mellett. Árkok. Parkok. Aratás. Parlagfű-irtás. Szemétszedés. Stb.

    Tanulás. És nem milliárdos lószart sem érő tanulmányok!!! Tanuljon, késztessék, kényszerítsék a tanulásra!!! (nem jár a gyerek suliba - nincs támogatás. Jogos). Ez MINDENKINEK az érdeke!!! Nekünk, és nekik is. És ez NEM rasszizmus. Józan ész, semmi több. Pár évtized és honnan veszik majd a segílykét??? Ha nincs, aki megtermelje??? És nem kell mindenkinek egyetem - könyörgöm, a krumplit is meg kell kapálnia valakinek...

    Beilleszkedés. Elfogadni annak az országnak a törvényeit és szokásait, értékrendjét, ahova befogadták őket. Ez alap. Nem vita tárgya. Nem tolerálják itt a lopást - akkor nem lopunk. Ennyi. És ehhez nem kell a kulturát feladni...

    Bűnözés visszaszorítása. Igen - ha tetszik, ha nem: tény, hogy a cigányság számottevő része bűnöző életmódot folytat. Szigorú törvények, kőkemény, elrettentő büntetések (nem cigányok ellen - BŰNÖZÉS ellen!!!).

    Ehhez persze idő kell, nem megy egyik percről a másikra, türelmesnek kell lenni.

    Csak egy baj van, de az nagy. A türelem fogyóban van, s ezt meg tudom érteni. A végtelenségig nem szipolyozhat ki egy társadalmi réteg egy másikat (pláne: nagyobbat!!!) mert aból baj lesz előbb-utóbb.

    ...s az ilyen kolompár ormány, horváth, bogdán, mohácsi és a többi - néha bizony - köztörvényes, megélhetési gazembereket 50 évre a sittre!!! Mert a cigányokat (romákat) is átvágják aljas módon heccelik a saját és szűk körük érdekében. A buta nép ezt nem látja, csak hisztizik.

  • 45.  lucifer
    2008. 08. 13. 0:10

    Hát ezekhez bizony jó sok törvényt meg kellene változtatni.

  • 46.  Nane
    2008. 08. 13. 0:14

    "Annyi a nyomorban élő, problémás roma, annyit nem tudsz se megütni, se elvezetni, mégis, mi legyen?"

    Fentebb már említettem ehhez kapcsolódóan pár dolgot, de nem vagy hajlandó levenni a vödröt a fejedről. Beszéljünk akkor a problémáról. Mi is az? (fentebb is jó összefoglaló anticommy részéről, de lássunk egy újabbat a "fasisztázások" helyett)

    Szegénység: igen, létező probléma, egyes felmérések szerint közel három millió honfitársunk él a létminimum közelében, vagy igencsak alatta. Cigányok, magyarok, svábok, tótok... ebben az országban. Tévedés ne essék, ez NEM CIGÁNYKÉRDÉS, hanem az elmúlt évek elhibázott gazdaságpolitikájának természetes következménye.

    Munkanélküliség: annak ellenére, hogy az EU tagállamaiban (és mi is azok lennénk) az elmúlt években csökkent a munkanélküliség, és nőtt a foglalkoztatás, sőt, a velünk, majd az utánunk csatlakozott államokban ez jóval nagyobb arányban mutatkozott meg, nálunk még a KSH feltehetően manipulált (a KSH felső vezetésének törvényellenes eltávolítása még D209 idején sokatmondó) adatainak figyelembevételével is folyamatosan nőtt a munkanélküliség. Bár gondolom Veres elvtársék bevetették itt is a "több száz apró trükköt", hogy lehazudják a realitásokat, de tény, hogy ebben a tekintetben is rosszul áll a szénánk. Minő meglepő, EZ SEM CIGÁNYKÉRDÉS! Mint ahogy fentebb megjegyeztem, a "balliberális" kormányzat dilettantizmusának egyenes következménye.

    Szakképzetlenség, alul iskolázottság: a Magyar Bálint - Hiller István nevével "fémjelzett" oktatáspolitika csődje az évi rendszeres érettségi botrányoknál általában szembetűnő, ezt a teljes rombolást csak az nem veszi észre, aki nem akarja. De azért gondolom valakiknek jól jövedelmez a "digitális tábla biznisz", bár télen nem lehet ezekkel a táblákkal tantermeket fűteni, tehát alapjaiban nem ér semmit ez a projekt sem. Gondolom nem árulok el nagy titkot, ha leírom, hogy EZ SEM CIGÁNYKÉRDÉS!

    Megemlíteném még a "balliberális" dilettáns kormányzás következményeként nemre, fajra, vallásra tekintet nélkül minden magyar állampolgárt sújtó rekord inflációt, alacsony (alig mérhető) gazdasági "növekedést", elszabaduló energiaárakat, az EU államokban is rekord magasnak számító adóelvonásokat, az egekig növekvő élelmiszerárakat, továbbá a lakosság eladósodását, a kilátástalanságot, és a mindent elhomályosító pesszimizmust. Ezek egyike SEM CIGÁNYKÉRDÉS!

    Akkor mire verik magukat a hozzátok hasonló "érdekvédő imitátorok"? Ti vagytok a "rasszisták", ti csináltok ebből az egészből "cigánykérdést", ti osztjátok meg a lakosságot, ti keltitek a hisztériát, látjátok el a bulvárt napi idiotizmussal, és ti provokáljátok ki az ellentéteket magyar (cigány), magyar (tót, sváb, ruszin, görög), és magyar (evangélikus, katolikus, zsidó, ateista) között!

    De amikor cigányok rabolják ki a nyugdíjast a bolt előtt, szúrnak le járókelőket a város közepén egy MP3 lejátszóért, zsebelik ki az utasokat a villamoson, törnek be csoportosan védtelen idős nyugdíjasok házába, falkában fosztogatják idős emberek veteményeseit, tiltott helyről lopják a fát, a villamos vezetéket, a síneket, a transzformátor házat, temetőket fosztogatnak, köztéri szobrokat tüntetnek el, akkor nagyon nagy csöndben vannak az "angyalkommandók" ebben az országban...

    Biztos vagyok benne, hogy jól megfizetnek titeket mindezért, amit csináltok. Abban nem vagyok biztos, hogy egyáltalán képben vagytok azzal kapcsolatban, amit csináltok?

  • 47.  anticommy
    2008. 08. 13. 0:16

    "Hát ezekhez bizony jó sok törvényt meg kellene változtatni."

    Semmi gond, nosza. Tovarisi, lehet nekiállni, avagy azt kell hinünk, kegyelmetek szar kis haza és nemzetáruló:))) (mszp, szdsz, mdf) És a fidesz se sokkla különb, teszem hozzá...
    Párttól függetlenül mondom, amit mondok.

  • 48.  lucifer
    2008. 08. 13. 0:27

    Amelyik párt ezt megteszi, az ellen elmennek szavazni a következő választásokkor a segélyüket munkára cserélni kényszerültek. Aki addig nem szavazott, az is elmegy, így annak a kormánynak, amelyik ezt bevezeti, a rengeteg ellenszavazó miatt annyi lesz. A következő kormány pedig épp ezért vissza fogja vonni ezeket az intézkedéseket.
    Amúgy nem tudom, mintha nem volna jellemző, hogy a politikusok olyan törvényeket hoznának, amik nem szolgálják a személyes érdekeiket. Csak akkor fognak ezzel a felzárkóztatós dologgal fogalkozni, ha hatalmi vagy anyagi szempontból biznisz lesz nekik.

  • 49.  Nane
    2008. 08. 13. 0:32

    "Amelyik párt ezt megteszi, az ellen elmennek szavazni a következő választásokkor a segélyüket munkára cserélni kényszerültek."

    Ezek még mindig jóval alacsonyabb számban lennének, mint azok, akik akkor szavaznának az aktuális kormányzat ellen, ha ezeket az intézkedéseket nem hoznák meg. :)

  • 50.  lucifer
    2008. 08. 13. 0:39

    Mondjuk az aktuális kormánynak amúgy is csodát kellene tennie, ha pozícióban akarna maradni, szerintem ekkora drágulások mellett már nem ezen múlik a bukásuk. De gazdaságilag nem buknak, olyan a kapcsolatrendszer már: csak politikai cserebere lesz úgyis.

  • 51.  Nane
    2008. 08. 13. 0:56

    "az aktuális kormánynak amúgy is csodát kellene tennie, ha pozícióban akarna maradni"

    Az "aktuális" kormányzatot éppúgy értettem erre, mint a következő kormányzatra. Más kérdés, hogy több okból is kétséges a jelenlegi kormány további hatalmon maradása, vagy az elkövetkezendő évtizedekben az újbóli hatalomra kerülése a jelenlegi két kormánypártnak. Viszont ha a következő kormányzat sem tesz rendet ebben a kérdésben, akkor nekik is ugyanilyen bizonytalan lesz a további helyzetük, kerüljenek akármilyen arányban többségbe. Csakhogy őket már valószínűleg a "radikálisabbak" fogják váltani, és ha záros időn belül egyetlen kormány sem képes megoldást találni erre a problémára, akkor lehet majd ajvékolni Dunaparttal, meg "vagonokkal", de akkorra már a lakosság túlnyomó többsége mint említettem "hangos ovációval" fogadja majd az esetleges "kitelepítéseket", "kitoloncolásokat", és egyéb "nyalánkságokat"...

    Azért annak már most intő jelnek kellene lennie, hogy falvakban vastapssal fogadják a Gárdistákat, és a rendőrség helyett is már őket hívják "erőt demonstrálni" (hiszen van ahol a rendőrséget is megszüntették, nincs is kit hívni ha baj van). És ezért egyáltalán nem vethetünk követ sem a falvakban élő elkeseredett, kiszolgáltatott emberekre, sem a valamilyen módon "tenni akaró" Gárdistákra. Ezért egyértelműen a hat éve regnáló kormányzat, és provokátoraik (Gyurcsány, Draskovics, Kolompár, Mohácsi, Kállai, és a többiek) tehetőek felelőssé!

  • 52.  lucifer
    2008. 08. 13. 1:12

    Ha csak az elszegényedés ügyében tennének, már az is rengeteget javítana a bajokon, egyéb különösebb rendelkezések nélkül is. Az emberek kizsigerelése és elreménytelenedése ennek az iszonyatos feszültségnek az oka.

  • 53.  angyalkommando
    2008. 08. 13. 9:30

    Vannak itt közös pontok, Gyerekek!
    Mi is azt gondoljuk, hogy nagyon meg kellene változtatni a szociális rendszert. Egyetértek azzal, hogy a segélyt bizonyos feltételekhez kell kötni, azzal is, hogy a gyermekek után csak annak járjon támogatás, aki iskolába-óvodába járatja. Idáig eljutottunk. De munkát, megélhetést is kellene biztosítani, hogy perspektíva is legyen előttük. És ezt minden leszakadóra értem az országban.

  • 54.  Gobbi Hilda angyal
    2008. 08. 13. 9:37

    Az Angyalkommandó mindig az áldozat oldalán van. Ez független nemzetiségtől, rassztól, szexuális irányultságtól, politikai hovatartozástól.
    Attól, hogy haragosan kiabáltok egymással, nem fog megváltozni semmi. Csak az ötletek, az építkező gondolatok jelenthetnek segítséget. Vegyétek észre, mind a két politikai erő elbénázta. Orbánék kiengedték a szélsőségeket a palackból, a jelenlegi kormány meg tökéletesen impotens, erőtlen,felkészületlen. Azt, hogy ki hazug, azért nem hozom szóba, mert a politika alapvetően hazug műfaj. Ne higgyetek senkinek, kizárólag a lelkiismeret tud ennyire sötét időkben valamennyire világítani, és hiszem, hogy ennek a lelkiismeretnek nem szétválasztani, hanem összekötni kell. Ne azok mellett az erővonalak és utak mellett közlekedjetek, ami a kettéválasztott országot jellemzik. Találjuk meg a közöst és építsük azt.

    Ezzel az energiával, amit a harag éltet, hegyeket lehetne elmozdítani, a javítás legyen az érdeketek, legyen ez az erő az összefogásé, találjuk meg a közöst, a jobbítót, a szelidet.
    Ezért azt kérem Tőletek, ne hányjátok egymásra az ideológiai hordalékot, ne próbáljatok uniformizálni, feltételezett eszme-ketrecbe zárni senkit, aki nem definiálta magát, mert mindez olyan feltételezéseken alapul, amit éppen a megosztottság generál.

    Hiszem, csak a tudás, a tanulás segíthet. Igen, minden roma gyerek járjon iskolába és az iskola nyújtson neki védelmet, felzárkóztatást, sikerélményt. Ha az iskola képes lesz erre, akkor felnőhet egy olyan generáció, akiknek megváltozott az értékrendje és az Ő gyerekeiknek már mindez természetes. A rendszerváltás előtt eltagadták a szegénységet és volt kötelező foglalkoztatás. Akkoriban pl. az ózdi cigányok nagyobbik része dolgozott és ez sok megyére elmondható. Aztán megszűntek a munkahelyek és a rendszerváltás legnagyobb vesztese a cigányság lett. Gondolkodjatok el azon, miért az utolsó öt évben lett ennyire központi kérdés a meglopott vidékiek, a bűnözésbe kényszerült romák kérdése. Munkahelyeket kell teremteni NORMÁLIS BÉRRENDSZERT kell teremteni ez mindenkinek előnyére válna.
    Minden idők politikája, szőnyeg alá söpörte a roma felzárkóztatást. Ez kb 500 éves probléma, és soha senki nem vette a fáradtságot, csak tűzoltások voltak, csak látványos akciók, mondjuk valamelyik ötéves tervben, ahol lakást adtak a romáknak, de nem volt mellettük egy szocmunkás, aki felvilágosító, életvezető tanácsokkal, segítséggel állt volna mellettük.

    Az Angyalkommandó azt hírdeti: ne egymás ellen legyünk, hanem egymás segítségére. Mi lenne ha elkezdenénk? Mi lenne, ha megpróbálnánk?

  • 55.  Aldo
    2008. 08. 13. 13:07

    Góbihilda!

    akkor hajrá,lehet menni olaszliszkára a meg galgagyörkre a cigányok házait takarítani,aztán irány a szlovák,a cseh,a román és a szerb nagykövetség,ott is van mit lemosni,mint azt fentebb már írtuk!

  • 56.  Gobbi Hilda angyal
    2008. 08. 13. 16:17

    Aldo! Szerinted nehéz a szövegem? Értelmezhetetlen?
    Kérlek próbáld újra elolvasni.

  • 57.  Nane
    2008. 08. 13. 16:30

    "Vegyétek észre, mind a két politikai erő elbénázta"

    Szeretném felhívni a figyelmet az arányokra is, ugyanis az ilyen fenti kijelentések igencsak félrevezetőek. Ha mindenképpen két politikai oldalról akarunk beszélni, akkor legyen: az egyik 1947 óta "bénázta el", a másiknak csupán négy (nyolc?) éve volt arra, hogy évtizedek mulasztásait helyrehozza. Azért ne tessék elfelejteni, hogy nem Gyurcsány "kergette szét" a "nyilasokat", utóbbi megtörténte, és előbbi hatalomra kerülése között közel hat évtized van! Persze tudom én, a mai "balliberális" megmondóknak kellemetlen az a tény, hogy amúgy a "baloldalhoz" csak a rombolás, a diktatúra és a terror kötődik hazánkban.

    "Orbánék kiengedték a szélsőségeket a palackból"

    Ostobaság. Röviden ez a véleményem a fenti kijelentésről, ez a "nemzetpusztító balliberális pártfunkcionáriusok" egyik legnagyobb hazugsága. A polgári kormány idején nem gyülekeztek kimondottan is "nácik" a Hősök terén, nem üzemeltettek idióták szélsőséges hangvételű honlapokat, nem fenyegették a politikai nagygyűléseket "szlovák terroristák", és nem gyújtogatta a Magyarok Nyulai az "átkosból átmentett" állampárt (MSZP) tagjainak lábtörlőjét. Emlékezetes, hogy akkoriban a Viking klubban történtekkel az akkori hatalom tulajdonképpen "lezártnak" tekintette ezt az egész "bőrfejű" ügyet, utána csönd volt egy ideig... míg az MSZP-SZDSZ hatalomra nem került újra. Manapság minden "balliberális" potentát felhorkan, ha a Fidesz gyűlést szeretne tartani a város közepén, mindeközben igencsak elnézőek a Hősök terén gyülekező bakancsosokkal szemben...

    Ez az egész "szélsőséges kártya" az MSZP-SZDSZ "műve", mint a "régi szép időkben": ha nincs bizonyíték, majd csinálnak.

    Nem tetszik nekem, hogy bár "függetlennek" hirdeti magát ez az "angyalkommandó", mégis szinte szóról szóra felmondjátok a "balliberális hazugságkampányt". Ez nagyon messze van a "szavahihetőségtől"!

    "Mi lenne ha elkezdenénk? Mi lenne, ha megpróbálnánk?"

    Hát akkor hajrá! A napokban több híradás is született arról, hogy iskolák felújítására nincs pénz (kormányszóvivői honlapra van), egyes épületek életveszélyesek, miközben a kormányzat nem tesz semmit, noha egy hónap múlva iskolakezdés (az itt élő cigányoknak, sváboknak, tótoknak is)! Indulhattok is "takarítani", hogy meglegyen a "média felhajtás" az ilyen ügyek körül!

  • 58.  Dolcetti
    2008. 08. 13. 18:06

    Szervezett cigány bandák figyelik a Gárda minden lépését
    2008. augusztus 12. 07:12
    HunHír.Hu
    Nagyatádon és Barcson is toborzott a Magyar Gárda. A Dráva parti városban hatvan felbérelt, agresszív cigány várta az alkalmat, hogy támadhasson..

    Barcsra két autóval és nyolc taggal érkezett meg a Magyar Gárda. Alighogy megkezdték a toborzást, 8-10 kocsi és több, mint 60 üvöltöző, agresszív, támadásra felkészült cigány vette körül őket a Boróka étterem parkolójában. Bár az éttermet előzőleg kibérelték a rendezvényre, a tulaj a cigányok agressziójától, az étterem szétverésétől tartva inkább visszaadta a pénzt a gárdistáknak, s így azok kiszorultak az étterem parkolójába.

    A barcsi rendőrség nagy erőkkel vonult a helyszínre; kutyás rendőrök biztosították, hogy a cigányok ne tudjanak nekimenni a létszámban is jóval kevesebb hagyományőrzőknek.

    A rendőrök nem csak a békét biztosították, hanem a gárdisták rendőri kísérettel hagyhatták el a várost – közölte Cserti Istvántól, a barcsi kapitányság vezetője.

    HunHír.Hu - sonline csúsztatásai javítva

    HunHír.Hu kommentár:

    Eddig ugyebár arra hivatkoztak a cigányok és pártfogóik, a hatalom, a zsidók, a jogvédők és a többi hasonló..., most már támadnak. Felfegyverkezve, nagy létszámú bandával üldözve a gárdistákat.. Kancigány jogvédők, kinek kell akkor félni? A spontánnak tűnő cigány erőfitogtatás nem demonstráció? Miért nem üti szét a rendőrség a mások békés rendezvényére támadó agresszorokat?

    ennyit az ártatlan cigányokról kedves angyalkommandó!

  • 59.  Dolcetti
    2008. 08. 13. 18:44

    Egyébként érdekes, hogy a képregényben nincs leírva sem a cigány, sem pedig a roma szó, hanem mint ahogy egy olvasónk levelében találóan fogalmazott, a cigányok ismerték fel önmagukat a figurákban, és ezzel ők maguk hitelesítik a képregényben szereplő figurák tetteinek valóságalapját.

    ennyit erről kedves angyalok:)

  • 60.  Barnee
    2008. 08. 13. 18:53

    Ti tényleg ekkora IQ-val megáldott emberek vagytok, vagy csak szabadidőtökben nem tudjátok milyen hülyeséggel üssétek el az időt? A Móricka nevű vicclap nemcsak a romákról ír humoros,vicces dolgokat hanem a fehérekről,afroamerikaikaról,politikusokról, zsidókról, nem zsidókról,mohamedánokról stb.... eddig senki sem csinált belőle problémát max jót mosolygott rajta. (én mondjuk rajtatok röhögök jó nagyokat :D) Szánalmas amit csináltok...menjetek aztán repkedjetek inkább...ajánlom a pécsi tv tornyot.

  • 61.  Barnee
    2008. 08. 13. 18:59

    angyalkommando!Annyi eszed is lehet ha 1 vicclapban látod te az agresszort. Ez a lap már mindenféle népcsoportot kigúnyolt fehérek-feketér magyart-románt-szerbet stb. értsd már meg ez 1 vicclap, felnagyír kigúnyol stb. erről szól. Érdekes eddig 1ik népcsoport sem akadt fent rajta h gúnyolják benne, csak most ti(véleményem az h ti is külön népcsoport lehettek vhol a majom és az előember között).

  • 62.  Dolcetti
    2008. 08. 13. 19:09

    a cigók is felakadtak rajta, mert igaz rájuk....

  • 63.  Nane
    2008. 08. 13. 19:13

    Barnee, a "balliberálisaink" csak addig értik a tréfát, hogy a Szent Korona egy "micisapka", a szaúdi focisták terroristák, illetve a Mohamed-karikatúra amúgy vicces. Különben nincs humorérzékük, az a 2004-2006-os költségvetéssel eltűnt... :)

  • 64.  Aldo
    2008. 08. 13. 19:41

    Mai "élményemet" szeretném megosztani az oldallal.

    A négyes-hatos villamoson utaztam hazafelé gyermekünket váró feleségemmel. A budai hídfőnél felszállt két cigány család a villamosra. Lent, a megállóban még egy nagyot szívott a két asszony a cigarettájukból. Amint felszálltak elkezdtek hőzöngeni, hogy adják át a helyüket, mert babakocsival vannak. Amit kérés nélkül is szívesen megtettek a fáradt hangyák, mert kerülni akarták az összetűzést. Csönd volt, megdöbbentő! Kétszáz ember utazik hazafelé és hallgat. Négy cigány ordenáré módon üvölt. A Nyugatihoz érve az egyikük megszámolta, hány szemüveges van a magyarok között: tíz, kiált fel diadalittasan, tíz nyomorult! Feleségem is szemüveges, így ránéztem, rezzenéstelen arccal, és néztem. Erre engem kezdett el szapulni. Mivel szakállam van, zsidónak titulált, Illésnek és Jézusnak nevezett. És hogy le fogom szo.ni, ha nem tudok neki rendőrigazolványt mutatni. A velem levő nőt, akárki legyen is az, a társa fogja megerőszakolni! A Ferenc körútig hallgattuk, majd leszálltunk. A villamos csendes volt.

    Éljen az SzDSz, volt a megjegyzése egy mellettünk állónak. Egy-két gondolat merült fel bennem: a liberális megmondóink csak a tücsök és hangya képregény szerkesztői, írói ellen tudnak fellépni, de a zsidózó cigány, a szemüvegeseket nyomorultnak nevező az csak áldozat, ha én ezek ellen bárhol is felszólalok, fasiszta, náci, utcai csőcselék leszek, holott békés magyar állampolgár vagyok, aki munka után haza akart jutni.

    A másik tanulság, hogy nekik négy gyerekük rohangált a villamoson, azokat tanították a saját "értékrendjükre", sokan vannak, és egyre többen lesznek. Rajtunk, magyar fiatalokon múlik, vajon merünk-e felül emelkedni mindenféle politikai rendszeren és rendszertelenségen, és elhisszük, ha mi nem vállalunk gyermeket, a cigányok, románok, szlovákok, szerbek nem fognak helyettünk! Ha ők vállalnak, csak maguknak fognak.

    Egy ország elfoglalásához lehet hogy kard kell, de a megtartásához hüvely kell!

    Üdvözlettel:
    B. Máté

  • 65.  Aldo
    2008. 08. 13. 19:45

    Gobi Hilda,nagyon is értem!

    Amikor mondjuk a magyarokért kell kiállni akár a cigányokkal vagy a zsidókkal szemben,akkor nincs időtök,hiszen nem hozhattok világbékét,de amikor cigányokat vagy zsidókat és akármilyen atrocitás,egyből ott tudtok teremni!Sőt,a Gárda avatáson senkit nem ért semmilyen atrocitás,de azért oda kellett menni!
    Na de mint fentebb írták,a Gárdistákat megtámadták a nézeteik miatt,gyerünk,lehet megvédeni őket is!

  • 66.  Seth
    2008. 08. 13. 20:15

    Aldo 2008. 08. 13. 19:45

    Attól még hogy találkoztál néhány paraszttal, akik éppenséggel cigányok voltak, még nem kell általánosítani minden cigányra. Aki ezt teszi az a náci, és nem az aki felemeli a szavát egy bűncselekménnyel vagy igazságtalansággal szemben.
    A problémát sem a náci hozzáállás oldhatja meg, ami kb. abból áll hogy a cigányok kitelepítésével/megölésével megoldódna a helyzet.
    A helyzet az, hogy a segélyek nagy részét nem a cigányok veszik fel, hanem a lakosság nagy része azokból él.
    Ti is az EU-s átlag kétszeresét fogjátok kapni a gyereketek után támogatásként, és ezért magasak az adók.
    Bár kétlem hogy valaha felismernéd magadban a tücsköt.

  • 67.  Aldo
    2008. 08. 13. 20:23

    Attól,hogy találkoztál néhány parasztal,akik történetesen hazafiak voltak,még nem jelenti azt,hoigy minden hazafi/fasiszta/náci/hungarista ilyen.Nem kell hitlerből és a II.vh-ból kiindulva általánosítani...
    Főleg,mert aki ismer radikálist,az tudja jól h a nagyrész elítéli a II.vh-s eseményeket,max akkor állítja példa elé,ha a hozzátok hasonlók felbasszák az agyukat a marhaságaikkal...

  • 68.  Aldo
    2008. 08. 13. 20:25

    "A problémát sem a náci hozzáállás oldhatja meg, ami kb. abból áll hogy a cigányok kitelepítésével/megölésével megoldódna a helyzet."

    Mutass egyetlen Jobbikos/Gárdistás/Hungarista megnyilvánulást akármilyen radikális rendezvényről,ahol ilyesmi elhangzott!
    Ilyen ötletek/mondatok még csak a ballib média képviselőinek a száját/gépét hagyták el...

  • 69.  Seth
    2008. 08. 13. 20:34

    A szélsőjobbos szervezeteknek vezetői vannak és egységes álláspontja, ezért róluk beszélni egyáltalán nem általánosítás. A leírt/nyilatkozott álláspontjukra lehet reflektálni.
    Mi más kimenetele lehet annak ha valakiről a bőrszíne alapján döntik el hogy bűnöző-e vagy sem, mint a gázkamra?
    A jobbik és a hozzá hasonló csürhék pedig pont bőrszín és vallás alapján mond ítéletet emberekről.
    Természetesen szót se ejtenek erőszakról, mert akkor már rég börtönben lennének.

  • 70.  Barnee
    2008. 08. 13. 20:35

    SEth!"Attól még hogy találkoztál néhány paraszttal, akik éppenséggel cigányok voltak, még nem kell általánosítani minden cigányra. Aki ezt teszi az a náci." - Akkor ajánlom neked nézz utánna mit is takar a nácizmus "fogalma", mert ezek szerint úgy nácizol meg rasszistázol stb. itt h azt sem tudod "melyiket eszik melyiket isszák".

  • 71.  angyalkommando
    2008. 08. 13. 20:37

    A Magyar Gárdát hagyományörzőknek nevezni kis csúsztatás. Persze, attól függ, ki milyen hagyományt tart szükségesnek őrizni. Az árpádsávos zászló és a nyilaskereszt számomra nem tartozik ezek közé.

    Valóban felháborító, hogy tanévkezdés előtt sok iskola az országban még mindig a felújításra vár. És leginkább azokon a tájakon, ahol kiemelten kellene kezelni az általános iskolai oktatást.

    És igen, békés eszközökkel és jogszabályokkal és azoknak betarttatásával kellene a nem kívánt szélsőségeket visszaszorítani. És igen, az ország meglévő anyagi forrásait sokkal jobban kellene felhasználni, a gazdaságot működésbe lendíteni, mert csak így lesznek munkahelyek, ahová az alkalmasságnak kell lennie az egyetlen felvételi szempontnak. És már fentebb írt hozzászólásaimat nem ismétlem.

    Csak ne bűnbak-keresésre pocsékoljuk el az időt és az energiát!

  • 72.  Barnee
    2008. 08. 13. 20:39

    angyalkommando!Ha ismernéd a magyar történelmet akkor tudnád mi is az árpádsávos zászló, semmi köze a rasszizmushoz,nácizmushoz szélsőjobbhoz stb.

  • 73.  Barnee
    2008. 08. 13. 20:42

    angyalkommando!Az „árpádsávok” a kései Árpád-háziak által használt, vörössel és ezüsttel (általában) hétszer vágott pajzsmező sávjai. Zászlón először az 1270-es években fordul elő bizonyíthatóan. A motívum, amely az Árpád-kor utolsó évszázadában jelent meg az addig vörös színt használó Árpád-ház címerében, később a magyar címer részévé vált. Jah és ajálom neked nézd meg Esztergom zászlaját.

  • 74.  Barnee
    2008. 08. 13. 20:45

    angyalkommando!Ha már ennyire gyenge vagy a magyar történelemben had világosítsalak fel, tessék itt 1 cikkrészlet. "Az Árpád-sávos zászló legitim jelkép, mivel egy olyan dologról van szó, amely több, mint ezeréves múltra tekint vissza. Elég csak kinyitnunk a Képes Krónikát Károly Róbertnél, ahol az Anjou király emelt fővel lobogtatja az Árpád-sávos lobogót. Az Árpád-sávos zászló ugyanis eredetileg szinte a magyar nép hivatalos zászlója volt, a korabeli heraldikának teljes mértékben megfelelt, az már egy másik kérdés, hogy sokkal később, a tizenkilencedik században megtoldották még egy színnel, hogy francia mintára trikolor legyen (a zöld ezesetben a hármas halom), de addig az Árpád-sávos zászló élt hivatalban, ez bizonyítja a címerünk is, ahol szintén megjelennek az említett sávok. A magyar politikai elit egy része azonban megpróbálja összemosni ezt a fontos nemzeti értéket egy elítélendő, alaposan idejétmúlt fasiszta jelképpel, a nyilaskereszttel. Nem mintha ebből a korból ne lenne elég tárgyi bizonyítékunk, de nem túl sokat foglalkozik a média a fasizmussal, így az emberek tudatában nem él elég erősen az sem, hogy egyátalán hogy néz ki egy nyilaskereszt, mint ahogy az sem, hogy valójában maga a fasizmus mit jelent. Nos, a két dolognak annyi köze van egymáshoz, mint a vörös csillagnak a demokráciához."

  • 75.  Seth
    2008. 08. 13. 20:45

    Barnee 2008. 08. 13. 20:39

    náci: A nacionalista szóból ered a kifejezés. És igen ha valaki büszke arra hogy magyar, azzal automatikusan diszkriminálja azokat, akiket nem tart annak, így működik a tudat. Hogy lehet valaki büszke egy olyan tulajdonságára amiért nem tett semmit? Semmittevésért büszkeség? Ugyanezért volt gáz a melegek büszkeség menete is. De szerencsére már nevet változtattak.

    árpádsávos zászló: Ez a zászló nem a története miatt náci, hanem azok miatt akik ma használják. Ti mocskoltátok be!

  • 76.  Barnee
    2008. 08. 13. 20:49

    Én biztos nem, de h az egész angyalkommandó 1 nagy szánalom az biztos.....semmivel sem vagytok különbek mint a gárdisták, hiába hiszitek magatokról azt. Van nem 1 roma barátom, erről ennyit, messze vagyok én a szélsőjobbtól de nagyon.

  • 77.  Barnee
    2008. 08. 13. 20:51

    Seth és angyalkommando! Lehet osztani az észt, csak kéne mögé 1 kis lexikális tudás is. A nácizmus meg nem más mint hitleri ideológia, az h vki ki nem álhatja aromákat az még messze nem nácizmus erről ennyit.

  • 78.  Seth
    2008. 08. 13. 20:54

    Barnee 2008. 08. 13. 20:49

    És gondolom kurvára örülnének neki, ha árpádsávos karszalagban látnának, és még csak félre sem értenék.

  • 79.  Seth
    2008. 08. 13. 20:58

    77. Barnee 2008. 08. 13. 20:51

    Inkább neked kéne kicsit gondolkodni. A dolgok ma nem azt jelentik, amit több száz éve. Tudod élő nyelveknél szokásos az ilyen változás. A köznyelvben a náci szó azokat jelöli akik bőrszín és vallás alapján mondanak ítéletet emberekről.

  • 80.  Barnee
    2008. 08. 13. 20:59

    Egyéként a nácizmus nem nacionalizmus szóból ered ha már itt tartunk. A nácizmus az úgynevezet nemzetiszocialimus, ami a hitleri ideológia.

  • 81.  Barnee
    2008. 08. 13. 21:01

    Seth!Mielőtt vki "prédikál", legyen tisztában azzal h mivel kapcsolatban is mit is jelent és stb. sajnos ezzel sem vagy ez itt a baj.

  • 82.  Seth
    2008. 08. 13. 21:02

    Csak fordítás kérdése

  • 83.  Barnee
    2008. 08. 13. 21:03

    Seth!Ahelyett h angyalcuccban majomkodsz meg kiröhögteted magad, inkább fog 1 történetelkönyvet és olvasd.

  • 84.  Seth
    2008. 08. 13. 21:04

    Az a bajod hogy nem érted meg a dolgokat, hanem mindent szó szerint veszel. Ezért "prédikálsz" hülyeségeket.

  • 85.  Barnee
    2008. 08. 13. 21:04

    Seth!A nacionalizmus nem egyenlő nemzetiszocialimussak, ne mondj ilyen ökörségeket mert leforduloka székről.

  • 86.  Seth
    2008. 08. 13. 21:06

    Már bocsi de én sosem majomkodtam angyalcuccban. De nagyon egyetértek velük.
    Neked nem történelemkönyvre lenne szükséged, hanem egy kis észre.

  • 87.  Seth
    2008. 08. 13. 21:08

    Miért szerinted mit jelent a "nemzeti"? Vajon mi lehetett a törekvés a név mögött? Gondolkodtál már valaha?

  • 88.  Barnee
    2008. 08. 13. 21:08

    Észre? Hány éves vagy? 12. Én az ország 1ik legjobb gimijében végeztem és jövőre diplomázom, biztos nagyon suta ember lehetek.

  • 89.  Seth
    2008. 08. 13. 21:10

    Gondolom valamelyik bölcsész tanár szakon (történelem/ földrajz?), ahová minden debilt felvesznek hozott pontokkal.

  • 90.  Barnee
    2008. 08. 13. 21:11

    Tessék ez anácizmus 1 nagyon összetett dolog, a nemzeti érzés csak 1 kis szösszenet belőle 1 légypiszok. A nemzetiszocializmus (németül: Nationalsozialismus), vagy nácizmus elsősorban az Adolf Hitler vezette Nemzetiszocialista Német Munkáspárt (NSDAP) ideológiájára, illetve Németország 1933 és 1945 közötti Hitler-kormány időszakának politikájára utal. Besorolható a két világháború közötti időszak és a II. világháború korszakának fasiszta ideológiái közé. Más országokban kialakult fasiszta típusú ideológiák példájául szolgált, illetve ezen politikai mozgalmak hatalomra jutását aktívan segítette. A nemzetiszocialisták által vezetett Németországnak Harmadik Birodalom a neve. A nemzetiszocialista berendezkedést később az elfoglalt területekre (pl. Ausztria, Csehország, Lengyelország stb.) is kiterjesztésre került.

    Jobboldali (nacionalizmus) és baloldali (szocializmus) ideológiák összedolgozásával egy új világnézet létrehozása.
    A szakszervezeti rendszer megújítása, a munkások védelme.
    Németország helyreállítása, a létbiztonság megteremtése.
    Szociális demagógia (Baloldali típusú jelszavak hangoztatása párhuzamosan a szélsőségesen jobboldali tevékenységgel.)
    élettér-elmélet („Lebensraumpolitik”, „Lebensraum im Osten”: több lakóterület teremtése a németek számára a kelet felé történő terjeszkedés által)
    antiliberalizmus, marxizmus-, kommunizmus-, bolsevizmusellenesség
    a zsidóság elleni fajgyűlölet a német/germán/árja felsőbbrendűségből (Übermensch, Untermensch) kiindulva. (Fontosnak tarja hogy a zsidóság a gój-elmélet alapján hasonlóan gyűlöli a nem zsidókat)
    cigányellenesség, homofóbia
    Führerprinzip = a vezetőben való feltétlen hit
    a demokrácia korlátozása, ennek következményeként a nem együttműködő politikai pártok, szakszervezetek, és sajtótermékek megszüntetése
    szociáldarwinizmus (az emberi társadalomban is a legalkalmasabb csoportok (fajták, változatok) tudnak fennmaradni, életben maradni, szelektálódni)
    eugenika (a szociáldarwinizmusban megfogalmazott fajfejlődés „elősegítése”, az akadályozó tényezők „kiiktatása”)
    homofóbia (homoszexuális beállítottságú emberek iránti erőteljes ellenszenv)
    a vallásszabadság korlátozása

  • 91.  Barnee
    2008. 08. 13. 21:13

    Seth!Hány diplomád van? Van 1 tippem.

  • 92.  Barnee
    2008. 08. 13. 21:15

    Seth!Mint már mondtam az ország 1ik legjobb gimijét végeztem el matematika tagozaton, most geográfusnak tanulok terület és településfejlesztés szakirányon, aztán megyek tovább MSC-re. Gondolom te az asló tagozatot taposhatod az elemiben.

  • 93.  Aldo
    2008. 08. 13. 22:07

    Seth sztem nagyon gyorsan hagyd abba,mert nem vagy tisztában a körülötted lévő világgal!
    A te írásod szerint az a cigány/zsidó/néger, aki büszke a származására,szintén náci!Azok ellen is fellépsz majd?:)
    Egyébként nacionalizmus=nemzetiesség,vagyis a "nemzet minden előtt"!Kurvára nincs köze a gyűlöletkeltéshez,legalábbis eredetileg,max a te zavaros fejedben!
    Az ellen a kifejezés ellen, hogy "fiatalkorú bűnözés" miért nem emeled fel a szavad?Hiszen nem minden fiatalkorú bűnöző,így ez a megnevezés is helytelen,nemde?
    Gondolkodj,mielőtt írsz...

  • 94.  Aldo
    2008. 08. 13. 22:09

    seth:
    "A szélsőjobbos szervezeteknek vezetői vannak és egységes álláspontja, ezért róluk beszélni egyáltalán nem általánosítás. A leírt/nyilatkozott álláspontjukra lehet reflektálni.
    Mi más kimenetele lehet annak ha valakiről a bőrszíne alapján döntik el hogy bűnöző-e vagy sem, mint a gázkamra?"
    Mutass akármelyik Jobbikostól vagy szélsőjobbos vezetőtől erre irányuló megnyilvánulást!

  • 95.  Nane
    2008. 08. 13. 23:00

    "árpádsávos zászló: Ez a zászló nem a története miatt náci, hanem azok miatt akik ma használják. Ti mocskoltátok be!"

    Tehát akik ma is használják: például a jelenlegi miniszterelnök kétszer is esküdözött eme lobogó előtt, hogy így meg úgy lesz... Javaslom e hónap 20-án tapadj a televízió képernyőjére a délelőtti órákban, mert a zászlófelvonásnál az egész díszőrség, és az úgynevezett "közjogi méltóságok" fogják vigyázzba vágni magukat eme lobogó előtt. Azért nem írom, hogy fáradj ki személyesen megtekinteni, mert borítékolható, hogy a közutálatnak "örvendő" miniszterelnök miatt a fél belváros le lesz zárva, csak hogy "őméltósága" pózolhasson a kamerák előtt... Tisztára mint harminc éve... Romániában.

    Hallod-e, mocskosul lejáratjátok magatokat az ilyen szöveggel. :)

    Korántsem kedves "angyalkommando"!

    "A Magyar Gárdát hagyományörzőknek nevezni kis csúsztatás"

    Szíved joga ezt gondolni. Akik a Magyar Gárdát és céljaikat elfogadják, megértik, azok hasonlóképpen "Apró" csúsztatásnak érzik "liberálisnak" nevezni az SZDSZ-t, és "szocialistának" az MSZP-t. És pártatlannak az "angyalkommando"-t. :) Csakhogy utóbbiaknak (mármint a Gárdistákkal szimpatizálóknak) ezernyi okuk van ilyesmit kijelenteni, neked gondolom egyetlen érved sincs a kijelentésed mögött. Ha rosszul gondolom, akkor majd megcáfolsz a következő kérdésem után (remélhetőleg). Tehát, pontosan miért is kérdőjelezed meg, hogy a Gárda amúgy nem hagyományőrző?

    Az Árpád-sávos lobogóval kapcsolatos kijelentéseid végett már porig aláztak fentebb, úgyhogy ebbe már nem szívesen mennék bele...

    "Csak ne bűnbak-keresésre pocsékoljuk el az időt és az energiát!"

    A "bűnbakok" már megvannak, senki sem keresgéli őket. Ők pedig a hat éve regnáló kormánypártok, az MSZP és az SZDSZ. Illetve a hozzátok hasonló "cselédeik". A "bűnbakkeresés" kilőve. Már csak a felelősségre vonás hiányzik... meg lesz az is hamarosan, de nem kell félni. Nem fog fájni. :)

  • 96.  Nane
    2008. 08. 13. 23:12

    Ja, igen: a "náci" pedig a "nemzetiszocialista" rövidített változata. Annak a bizonyos bajszos "úriember" pártjának volt ez a neve: Német Nemzetiszocialista Munkáspárt (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei). Egyesek szélsőjobboldalinak mondják őket. Bár nem vagyok a történelemtudományok doktora, és még csak politológiai előadások közelében sem jártam, de annyit tudok: a "munkáspárt" nevet leginkább (sőt, többnyire) baloldali politikai szervezetek szokták felvenni. A "szocialista" sem jellemző a jobboldalra, rendelkezzen bármilyen előtaggal...

  • 97.  Nane
    2008. 08. 13. 23:16

    Két sajtóhibám van, ezeket pontosítanám. Az egyik a feltett kérdés, ami a következő formába helyes:

    "Tehát, pontosan miért is kérdőjelezed meg, hogy a Gárda amúgy hagyományőrző?"

    A második pedig, hogy Nemzetiszocialista Német Munkáspárt volt a neve az MSZMP, majd később MSZP "testvérpártjának".

  • 98.  Aldo
    2008. 08. 14. 11:10

    Angyalok!
    Mint már fentebb is írták,augusztus huszadikán náci/nyilas felvonulás várható a Kossuth téren,aholis Árpád sávos zászlókat fognak körbehurcolni,és nyilas vezéreink ezelőtt tisztelegnek!
    Ragadjatok söprűt,felmosót,és irány a Kossuth tér!
    Titeket talán beengednek,sőt,még ki is engednek...

    Egyéábként észrevettem valamit,az angyalkommandó első megjelenése nagyjából egybeesik az OPNI bezárásával...;)

  • 99.  angyalkommando
    2008. 08. 14. 11:23

    Végre egy kis humor, Aldo!:)
    Ez a cigányozás-zsidózás-négezerés-homokozás még nem vezetett semmihez, csak tragédiához. Nagyon demagóg, amit mondok, de talán így mindenki megérti: egy Földünk, egy országunk van, meg kell férnünk egymás mellett, anélkül, hogy gyűlölködnénk, öldökölnénk. Nem erre halad a világ, nekem mégis hadd legyen ez a célom!

  • 100.  ember
    2008. 08. 14. 12:10

    Úgy tűnik számomra, hogy az itt szócsatázók nem tesznek egyebet, mint saját ideológiai meggyőződésük erőteljes szajkózását, lexikális tudásuk/ nemtudásuk nárcisztikus fitogtatását. Mindeközben csak a lényeg vész el. Idézet az Angyalkommandó bemutatkozó szövegéből:

    „Az Angyalkommandó nem áll kapcsolatban politikai avagy gazdasági erővel. Az Angyalkommandó nem húz magára semmiféle ideológiai ketrecet. Az Angyalkommandó a kapcsolódás és nem a széthúzás híve.”

    A jelen politikai elit kisstílű hadakozása által rángatott individuum lassan képtelen nem politikai alapon diskurálni. Bármilyen jelenségről, kezdeményezésről van szó, annak megítélése kizárólag a bal-jobb politikai viszonylatában működik. Az ilyen aspektusú dialógus feszült, dühös, agresszív – már-már lélekölő. Ilyen elvadult politikai polarizáció közepette kimondottan jótékonynak látom egy olyan önkéntes alapon működő „mozgalom” létrejöttét, amely egyik oldal felé sem offenzív. A kapcsolódást kereső, toleráns attitűd általában halk, finom, jellemzően individuális; dicséret tehát az Angyalkommandónak, hogy megkísérli a cselekvőképes társas szövetkezést - hogy ne csak „bandériumok” vonuljanak fel.

  • 101.  ilse
    2008. 08. 24. 8:25

    Üdvözlök mindenkit. Én kérdezni az általatok kitűzött céllal kapcsolatban:
    Miért én alkalmazkodjak azért, hogy ez megvalósulhasson?
    Ahhoz, hogy a magyar és a cigány nép együtt élhessen békében, miért én tűrjek, miért én változzak?
    Miért én tehetek róla, hogy nem akarnak/tudnak beilleszkedni?
    Miért én viselem a következményeit annak, hogy ők erőszakosak, agresszívek, primitívek, miközben más kisebbség nem olyan?
    Miért viseljem el, hogy a cigányok visszaélnek azzal, hogy kisebbség?
    Ez szerintem attól függetlenül, hogy milyen népcsoportról szól egyszerű:
    Aki kisebbségben él egy adott helyen, miután oda bevándorolt vagy alkalmazkodjon, vagy ha nem akar, menjen onnan el. Nevetséges, hogy például a franciaországi arab bevándorlók többek közt azért lázadoztak, mert a franciák az eddig csadorban mászkáló nőkről is akartak csador nélküli képet készíteni, hogy azonosíthatóak legyenek.
    Ne csodálkozzon egy kisebbségi népcsoport, azon, hogy az általa kiválasztott nép nem akarja eltűrni azokat a szokásokat, amelyek neki nem tetszenek - menjen. Keressen olyan országot, ahol ezt elnézik neki. És hogy ezt a viselkedést sehol sem tolerálják? Akkor...esetleg...netán...nem lehet, hogy bennük van a hiba? Nem nekik kellene változniuk?
    A kővel megdobnak és visszadobok kenyérrel módszer nem működik.
    Talán ha azok, akik itt védik őket végig próbálnának sétálni egy olyan utcában, ahol megtelepedtek...ha megpróbálnának parkolni a kocsijukkal ott, ahol lebzselnek egész nap terrorizálva mindenkit...és hivatalokban látnák, hogy visszaélve a roma vagyok kijelentéssel előnyöket zsarolnának ki előlük...megértenék. Addig nem. Addig modndják, hogy változzunk.Mi, magyarok - Magyarországon.

  • 102.  angyalkommando
    2008. 08. 24. 19:37

    Kedves Ilse!
    Komoly csúsztatás, amit mondasz. Mindkét félnek lépéseket kell tennie, csak úgy lehet közeledni. Az a kis apró különbség, hogy ők itt születtek, magyar állampolgárok, nem ötlött a szemedbe? Hogy évszázadok óta nem volt "cigánypolitika", vagy ha volt is, kimerült a segélyezésben? Most, hogy valódi munkanélküliség van, persze, hogy ők az elsők, akiket kiraknak a munkahelyekről, illetve fel sem veszik. Mi azt szeretnénk, ha végre kidolgoznának egy hatékony kisebbségi politikát, ami persze a gazdasági helyzettől is függ, hiszen munkahelyek kellenek.
    Már sokszor elmondtuk, hogy a bűnözés rendőrségi ügy, egyáltalán nem célunk a bűnözőket védeni. De, hogy ne kerüljenek erre az útra, ott igenis, van tennivalónk! És nem a segélyre gondolok. Oktatás, oktatás és oktatás. És nem csak tananyagot, hanem kultúrát, higiéniát, viselkedést. De az ellenséges szemlélet hiábavalóságát mindkét oldalon kellene tanítani. Ti agresszíven reagáltok, nem kellene csodálkozni, hogy a másik oldal is. Ha munkára jelentkezik egy roma, akkor ne élből küldjék el, mert akkor minek jelentkezzen?
    Sajnos mára komoly szakadék keletkezett a többség és a kisebbség között, nem kellene még mélyebbre ásni a gödröt, szerintem.

  • 103.  Anna2008
    2008. 08. 29. 13:00

    Jól van drágáim, hozzatok létre még több cigány és egyéb kisebbség jogvédő szervezeteket. Ezzel mélyítitek el igazán a különbségeket. A dolgozó magyar felháborodik, hogy vele szemben a semmire kellő, mihaszna, nem dolgozó embereket védik az ő pénzéből, adójából (nem faji vallási vagy egyéb szempont alapján), a kisebbség meg felbátorodik hogy neki mindent szabad. Hisz ő elvileg a kisebbség, és ezt mondogatják is nekik hevesen, hogy verjék csak az asztalt segílykéért, és lakáskáért.
    Ebben az országban ha hosszú távon így működnek a dolgok, úgyis csak a 2 szélsőség marad. Aki ellene van, és aki velük. Nem lesz átmenet. És ezt ti magatok vívjátok ki, a közterület rongálásotokkal (gondolok az anygalkommandóval telefújt városra), és azzal hogy "veritek a melleteket" (nem, nem öncsonkításra gondolok, nem kell szó szerint venni! - mégmielőtt ebbe is belekapaszkodik vmelyikőtök).

    Az ország egyik fele kimegy külföldre, hisz pontosan ugyanennyi szava lesz külföldön bevándolóként, mint itt állampolgárként. No és persze ne felejtsük el, "el lehet menni kéremszépen".
    Maradnak itt az elkeseredett magyarok akik élhető életet akarnak, és a magyarok javát akarják. A dolgozó magyarokét. És velük szemben, akik a dolgozó magyarok pénzét osztják szét a rászorulók közt. Mert a magyarok gyermekeinek többsége nem kap ingyen ebédet a suliban, mert nem nagycsaládosok. Mert nem egy odúban laknak, mert megvan mind a 2 szülőjük, és azok dolgoznak. Nem kap ingyen tankönyvet szintén fentebbi okok miatt.
    Nem gondoljátok, hogy nem a magyarnak kell tennie a kisebbségért, hanem fordítva? Ne az adókat emeljék hogy a kisebbség beilleszkedhessen. Ők dolgozzanak meg ezért.
    Én ilyen helyen dolgoztam, ahol nap mint nap ezzel a réteggel kellett beszélnem (bank - hitel felvétel, behajtás stb). Amikor nem tudnak fizetni, az első kérdésük mindig az volt hogy: "Mit csináljak? Menjek el lopni?" Nem az fordult meg a fejükben, hogy dolgozni. Egyiknek sem. Ezen kéne elgondolkozni. Nem a seggükalá tolni mindent, mert ők a kisebbség. Munkára nevelni, mert munka van. Sok pestivel is beszéltem, akik szintén "nem találtak munkát". Kéremszépen, meglehet nézni a profession.hu-t és egyéb álláskereső oldalakat. Tömve van munkalehetőséggel. És nem csak diplomásoknak!
    Ill. ha nézelődik a városban az ember, elég sok helyre ki van függesztve a tábla hogy "Eladót felveszek" és egyéb. Ill. az FKF-nél is van felvétel. Vagy az a munka már büdös lenne? mit csináljon szegény ha nincs pénze? "Menjen el lopni?" És ahogy már említettem másik topicban, a saját zsebeteket tartsátok oda ne a miénket. A saját lakásaitok ajtaját tárjátok szélesre és fogadjátok be őket. Láthattuk már hogy 20 nm-en is élnek 14-en. Akkor számoljatok, és fogadjatok be annyit. a saját pénzeteken.

  • 104.  orphan
    2008. 08. 29. 14:22

    Azért elkeserítő hogy egy ilyen fantomszervezet aki az arcát sem adja a "nemes" céljaihoz próbál kiállni a gusztustalan kisebbségiek mellett.
    Fentebb olvastam hogy már ott tartunk hogy ti is vígan rasszistáztok-fasisztáztok, úgyhogy vettem a fáradtságot és végigolvastam ezt a topikot is hogy tudjam miről van szó. Elképesztő félreérteseitek vannak a rasszizmusról, a beilleszkedésről, a szociális juttatásokról és a legdurvábbak amiktől tényleg az ember a fejét fogja: a cigány kisebbségről.
    A topik az ominózus Tücsök és hangya dologgal indít. Ugye megbüntette a MÚOSZ a lap főszerkesztőjét, Szűcs Alfrédot. Miért is? Azért mert egy magát sértve érző etnikai csoport (akiknek nem mellékesen amúgy is rengeteg plusz jogot biztosított az állam) magára vett egy vicclapban(!!!) megjelentetett poénképregényt? Meg tudnátok mutatni hogy melyik képkockán írják le azt a szót hogy cigány? Én nem találkoztam vele, de javítsatok ki hogyha tévednék. Ezek után mi lesz a következő "diszkrimináció"? Feljelentik a National Geographicot mert személyes sértésnek veszik ahogy bemutatják a majmok párzási szokásait? Igen, végülis ez tényleg érthető.
    Kedves angyalkommandó! Ha kicsit kinéznétek a szemellenző alól és elgondolkodnátok hogy vajon mi történhetett hogy ebből akkora botrány alakult ki, hogy már szinte mindenki erről beszél? Egyszerűen akkora a társadalmi feszültség hogy ilyen apróságok miatt felemeli már mindenki a hangját. Személy szerint a hányingerrel küszködök már a cigány szó hallatán is. Ez rasszizmus lenne? Nem, nem nevelte ezt belém senki, ez egyszerűen a saját tapasztalásomon alapul. Elárulok egy titkot, amit az előző hozzászólásokban már jópáran megtettek: Azért emelték fel a hangjukat a képregény ellen, mert magukra ismertek. Fáj nekik az igazság. Tudod nem sokan szeretik hogyha görbe tükör elé állítják. Te sem örülnél neki. Igen, ez egy célzás volt és akikre célozgattak voltak annyira ostobák hogy szóvá is tették. Nyilván belekerültek a saját csapdájukba. Egyből a mocskosrasszistázás meg a neonácizás indult be.
    Látjátok mi történik? Ebben az országban a végletek vannak. És ami a legdurvább, az az hogy a magukat "liberálisnak" kikiáltó gondolkodásúak a legocsmányabb provokációkkal próbálják szítani a társadalmi rétegek közötti különbségeket. Ők biztosítanak jogokat az olyanok számára akik bocsánat a kifejezésért, de nem csak hogy a társadalom számára de az élethez való jogosultságuk és megkérdőjelezett. Elmaradottak, beilleszkedésre képtelenek és az értelmi képességeik sem haladják meg egy fürdőkádét sem. Ez nem vitatéma tárgya, ez a szomorú igazság.
    És erre mi történik ebben az amúgy is fordítva működő országban? Szegénykéim, hát sokan vannak, kapjanak segélyt mert nehogy éhen haljanak. És még? Hát kapjanak szocpolt is hogy azért kapjanak százezreket, sőt milliókat hogy minél több gyereket szüljenek a semmire. A SEMMIRE kedves angyalkommandó. És mi lesz a sorsa ezeknek a cigánygyerekeknek? Hát jaj istenem, szegény olyannyira hátrányos helyzetű hogy kivesszük még az iskolából is nehogy lebüdöscigányozzák és kirakjuk az utcára hogy megtanulja mi az igazi élet.
    Hogy fényes nappal ügyesen ki tudjon zsebelni, le tudjon ütni az utcán. Hogy fel tudjon törni egy autót, egy lakást. Hogy 18 éves korára már szabad ki-be járása legyen a bv intézetekben. Zseniális megoldás. Az állam a mi pénzünkön felnevel több százezer bűnözőt. A mi pénzünkön juttatja lakáshoz, a mi pénzünkből támogatja a gyerekvállalását, a mi pénzünkön eteti a börtönben. Fantasztikus. És mindezért mit kapunk? Szájon vágnak a villamoson mert "csúnyán néztél fehér geci", kizsebelnek az aluljáróban, leütnek hazafelé és kilopják a kocsiból a rádiót. Viselkedni, tisztálkodni nem tudnak és meg vannak sértődve ha nem veszik fel őket egyetlen normális munkahelyre sem és nem szívesen látott vendégek a szórakozóhelyeken.
    De semmi gond. Futás az ombudmanhoz és sírnak a jogaikért. Hiszen ők szerencsétlen cigányok csak akik nem tehetnek semmiről, a gonosz magyarok (akik eltartják őket és etetik az adófizetők befizetett forintjaiból) kirekesztik és bántják őket?
    Mi az eredmény? Még több segély, még több undorító liberális szervezet akik "harcolnak" a fentmaradásukért.
    Hogy mi lenne a megoldás? Zseniális kérdés. Szeretnék bemásolni egy igazán jól hangzó javaslatrendszert, amit nemrég olvastam. Szerintem tartható, követhető és nincs benne cigányozás:

    "1. A családi pótlék pénzben nem kifizethető. Azt a gyermek/ek étkeztetésére, tankönyvekre, üdültetésére, sportolására stb. kell felhasználni. A gyermekek számláit az önkormányzat kezeli. A gyerek az iskolában (ált.,közép) megkapja a reggelit, ebédet,uzsonnacsomagot, (ahol nincs konyha egy "food" cégtől) egységes iskolai formaruhát, tankönyvet, füzetcsomagot, tornafelszerelést, kirándulást. Óvoda és bölcsőde szintén ebbe a kategóriába esik. Iskolabusz rendszer bevezetése. 8. osztályig kötelező tanulószoba iskola után, ahol a gyermek felkészül a másnapi óráira.
    2. Az iskolákban felfegyverzett biztonsági őrök, akik csírájában képesek elfojtani az iskolák, tanárok, diákok elleni atrocitást.
    3. Szociális segély megszüntetése. Helyette közmunka után járó juttatás bevezetése.
    4. Szabálysértési értékhatár leszállítása 1000 forintra.
    5. Pozitív megkülönböztetés azonnali megszüntetése. (Vallási, etnikai hovatartozásra hivatkozás nem mérvadó. Az egyenlőség elve.)
    6. Aki a 14. életévig nem képes elvégezni az általános iskolai tanulmányokat, internátusba, illetve felzárkóztató iskolára kötelezve.
    7. Büntethetőségi korhatár leszállítása 10 évre! Szülői felelősség, büntethetőség a szülő felé. (Gyermekbűnözés megelőzése. Lásd Svájc)
    8. Lakáshoz jutás feltételei: Rászorultak új lakáshoz jutása:
    A lakáshoz jutó felelősséggel tartozik az ingatlan állagmegóvásáért! Amennyiben rászorultsági alapon, mint bérlő, jutott a lakáshoz, tulajdonosi előjogokkal nem rendelkezik. A lakást lakhatja, átalakítási jogok nélkül. Bármilyen átalakításért büntetőjogi felelősséggel tartozik. A szociális lakáshoz jutó köteles, a kiutaló által meghatározott havi megtakarítást befizetni. Amennyiben erre nem hajlandó, azonnali kilakoltatással sújtható.
    9. A színesfém kereskedelem állami monopóliumba vétele.
    10. A családi pótlék első két gyermeknek alanyi jogon jár. (Lásd 1. pont.), a harmadik gyermektől adóvisszatérítés igényelhető.
    11. APEH ellenőrzés kiterjesztése a munkanélküli, illetve segélyből, közmunkából élőkre.
    12. Életfogytiglani büntetés felemelése min. 200 évre!
    13. Háromszorosan visszaeső büntetése automatikusan életfogytiglanra változik. Lásd 12. pont.
    14. Büntetés végrehajtási intézményekben "konditermek" "tévészobák" azonnali megszüntetése. Helyettük tantermek, könyvtárak létesítése, és az elítéltek oktatásra kötelezése. Az elemi iskola elvégzése, és min. egy kitanult szakma nélkül egy elítélt sem szabadulhat! Amennyiben erre nem hajlandó, a büntetési tétel addig hosszabbítható, még ált. iskolai tanulmányait el nem végezte, és minimum egy szakmából nem szakmunkás vizsgázott! A levizsgázottak elhelyezkedésének elősegítése.
    15. Szabálysértési értékek összevonása, pontrendszer."

    Remélem ebben nem talál senki kirekesztésre vagy hátrányos megkülönböztetésre vonatkozó részt. Egyszóval: ha nem dolgozol, nincs segély. Közmunka mindig van. A pénzért tegyél is valamit.

  • 105.  angyalkommando
    2008. 08. 29. 15:55

    Van ebben a 15 pontban olyan, amelyikkel szimpatizálok. És van, amelyiket kirekesztőnek tartok. Azzal egyetértek, hogy a szociális rendszert meg kell változtatni.
    Egyetértek az 1., a 3., a 4., a 9., a 10. ponttal.
    A 2. pontban a fegyveres őrrel nem értek egyet, de fegyvertelen biztonsági őröket lehetne némely iskolákban alkalmazni. (Ez magánvéleményem)
    Az 5. pontot nem értem. Hol van most pozitív megkülönböztetés?
    A 6. pontban nem értem, hogy akkor mennyi lenne a tankötelezettségi korhatár? Most 16 év, ha jól tudom. Ezen felül is járhat bárki felnőttoktatásra.
    A 7. ponttal nem értek egyet, a büntethetőségi korhatárt ott kell meghúzni, ahol a gyerek már belátással bír a tetteire. Azzal viszont egyetértek, hogy a szülők felelősségre vonhatók legyenek a 14 év alatti gyermek bűnelkövető tetteiről. (Ez szintén magánvéleményem.)
    A 8. ponttal részben egyetértek, legyenek felelősek a lakás állagmegóvásáért a szoc. lakáshoz jutók. Plusz takarékosságra nem kötelezhetőek, mert vagy van szabad kapacitásuk, vagy nincs. Mint bérlő, rendelkezzen tulajdonosi jogokkal, elővásárlási joggal, hiszen így van miért takarékoskodni.
    A 11. pont azért sántít, mert nagy jövedelmű emberek is kivonják magukat az adófizetés alól. Talán először őket kellene ebbe a körbe bevonni.
    A 12. és 13. ponttal nem értek egyet, de azzal igen, hogy ne lehessen olyan könnyen harmadolni, stb a büntetéseket.
    14. pontnál megjegyzem, hogy a szabadulónak kell, hogy valami fogalma legyen a kinti világról, mert különben esélye sincs a visszailleszkedésre. Ma is lehet minden bv. intézetben tanulni, művelődni, szakmát szerezni.
    A 15. ponthoz nem szólok hozzá, mert nem vagyok büntetőjogász.

  • 106.  orphan
    2008. 09. 02. 14:27

    Örülök hogy kezdjük meghatározni a közös nevezőt. Azért másoltam be ezt a javaslatot, hogy legyen végre olyasvalami amiről érdemben vitatkozhatunk. Igazából örülnék ha mások is állást foglalnának ez ügyben. Vagy most hogy regelni kell már nem tudnak visszalépni?
    Azokat nem kívánom okfejteni amikre azt mondtad hogy egyetértesz, inkább azokra próbálok kitérni amik szerinted nem helyesek:
    2. pont: Igazából a felvegyverzett biztonsági őrnek én sem látom az értelmét, hiszen nem valószínű hogy a tanulók ellen fegyveres fellépésre lenne szükség, azonban előfordulhat néhány veszélyesebb iskolában hogy ezt be lehetne vezetni. Emellé még azt fűzném hozzá, hogy állandó portaszolgálat és beléptetőrendszer legyen az iskolákban, hogy illetéktelen személyek ne mehessenek be és a tanulók sem hagyhassák ellen tanítási idő alatt az épületet. A belső, agresszív megnyilvánulásokba pedig az őr vagy őrök beavatkozhassanak, akár rendőrségi ügy is lehessen belőlük.

    5. pont: Talán ez az amit bővebben ki lehetne fejteni, mert sokan nincsenek tisztában a "pozitív megkülönböztetés" fogalmával. Strassburg egyes intézményeinek fennállása óta egy növekszik ennek a sajnálatos jelenségnek a szerepe. A pozitív megkülönböztetés pontosan a kisebbségek (főként cigányok - hiszen ők azok akik mindig felemelik a szavukat) előnyhöz való jutását szolgálják, a magyar emberek ellen. Tehát ők se juthassanak előbb szociális úton lakáshoz, szociális segélyhez de még egy csokiskekszhez sem bárki másnál. Sem emberi jogokra, sem ombudsmanra, sem a kiszolgáltatottságukra hivatkozva. A pozitív megkülönböztetés is kirekesztő magatartás, ugyanolyan rasszista megnyilvánulás mint amivel a szélsőliberálisok fenyegetőznek. Csak ennek a jelentőségével senki nem foglalkozik. Mi ennek az oka?

    6. pont: Ha jól tudom a korhatár 18 év. Addig tankötelezett minden gyerek. Kötelezően betartandóvá tenném természetesen. Nincs iskola mellé járás, csak a családi pótlék vagy egyéb anyagi büntetés terhére, a szülő kizárólagos felelősségére. Igenis minden szülő vállalja a felelősséget a gyereke taníttatásáért amíg nem éri el a felnőtt kort, hogy önálló döntéseket hozzon. És ha az általános iskolai tanulmányait nem képes elvégezni, akkor kötelezően felzárkóztató képzés alá helyezni a diákot.
    Magyarra lefordítva: Írni, olvasni, egy bizonyos fokú általánus műveltséget szerezni állampolgári kötelesség.

    7. pont: A büntethetőségi korhatárnál viszont más a helyzet. Egy 10-12 éves gyerek már tudatában van a cselekedeteinek súlyosságával bizonyos fokig. Javító-nevelő intézetbe való helyezésnek, úgy érzem semmi akadálya nincs. Visszaesőként fiatalkorúak börtönével sújtható legyen. Maximálisan támogatom a büntethetőség korának leszállítását.

    8. pont: Az önkormányzati lakáshoz jutók kötelesek a bérleti díjat fizetni. Eddig is kötelesek voltak, viszont bizonyos hátralék felhalmozásával egyszerűen legyenek kilakoltatással sújthatók. Az önkormányzati költségvetések bizony számolnak ezzel a bevétellel. Tekinthetnék a lakást fedezetnek, esetleg egyéb ingóságokat amely jogaikat gyorsított bírósági eljárás útján tudnának érvényesíteni. A bérlő a bérleti szerződéssel kötelezettséget vállal a bérleti díj megfizetésére, ellenkező esetben legyen szankcionálva megfelelően.

    11. pont: Itt arra tér ki hogy a munkanélküli segélyből élőket is ellenőrizzék. Mivel én pártolnám a (egyéb lehetőségek híján) kötelező közmunkát, bizonyos meghatározott fizetésért, ezért úgy gondolom hogy ha segélyt utalnak ki valakinek az tegyék olyan formában hogy igazolható legyen mire költötte. Pl. közüzemi számlák bemutatásával, gyógyszer vásárlásával. Hiszen az nem a saját jövedelme, hanem az állam által kiutalt SEGÉLY. Ha esetleg valaki nem lenne tisztában ennek a szónak a fogalmával annak javaslom valamelyik lexikon olvasását. Természetesen a rendszeres APEH ellenőrzés minden jövedelmű állampolgár számára legyen folyamatos.

    12., 13. pont: Maximálisan egyetértek a büntetések súlyosbításával, sőt én halálbüntetés párti vagyok (sajnos ebben a hányadék liberális országban az impotens vezetés képtelen lenne ezt felvállalni), úgy gondolom hogy éppen elég súlyos élet- és vagyonellenes bűncselekmény történik ahhoz, hogy olyan példaértékű és nagy visszhangot keltő ítéletet hozzanak, aminek tényleges, társadalmilag, statisztikailag is mérhető elrettentő ereje van. BTK mielőbbi revizionálása, a büntetési tételek meghosszabítása.

    14. pont: Mindenféle luxus (televízió, internet, konditerem) megszüntetése a bv intézetekben. A lehető legkisebb költségvetésből gazdálkodni az elítéltek tartását, szakma tanulására kötelezni és ami a legfontosabb: közmunkára kötelezni őket. Abból fedezheti az ellátását, és az általa okozott vagyoni kárt részben törlesztheti. Nagyobb vagyon ellenes bűncselekmények esetén az elítélt kint lévő ingóságai legyen elkobozhatók és bankszámlája zárolható a kár megtérítésére. Luxusbörtönök, házi őrizet és egyéb nevetséges baromságok azonnali megszüntetése.

    15. pont: Szabálysértések egységesítése, az egységes pontrendszer bevezetése. Ebben nem látom hogy miért lenne jobb, erről a pontról én sem tudok állást foglalni.

    Várom a további javaslatokat. Minden megoldásra kíváncsi lennék. És mint az előbb is tettétek, próbáljátok mellőzni a "kirekesztő" meg "rasszista" jelzőket. Csak az észérvek érdekelnek.

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez.

A bal oldali listából egy időintervallum kiválasztásával megtekintheted az ahhoz tartozó bejegyzéseket.

Kis virág